Het valt me ook soms op dat mensen met hele lage prijzen amper iets verkocht krijgen en mensen met normale prijzen net goed verkopen.
roos schreef: Dit geldt natuurlijk alleen als je mooie spullen verkoopt, met rommel ben je altijd te duur.
Dank jeMar-JoYa schreef:Ik denk dat je hoe dan ook niet teveel rekening mee moet houden wat je er zelf voor zou geven
roos schreef: Dit geldt natuurlijk alleen als je mooie spullen verkoopt, met rommel ben je altijd te duur.Daarnaast kan ik me ook wel vinden in wat Haematodipsia zegt, alleen kan ik me het gevoel van Hadewich ook goed voorstellen.
En nu wijs ik terug naar het berichtje van madebyme en vind ik dat we terug on topic kunnen en wil ik zeggen dat ik vind dat je het netjes opgelost hebt, goede prijs en goed gevoel
Dank je voor je antwoordHaematodipsia schreef:Hoi Madebyme,
Ik heb net de neiging te zeggen iets te weinig gevraagd door de mooie verpakking dus dat laat ik zeker meespelen
Hier kan ik me wel in vinden.Mar-JoYa schreef:Ik heb dat onder de noemer cadeauservice op mijn site staan, met aparte kosten. Anders gaat het "gewoon" in een bubble-enveloppe met vloeipapier. Soms bij bijzondere opdrachten oid doe ik er uit mezelf iets leuks om heen, zonder dat dit meegewogen is in de prijs, is net even dat stapje extra om je te onderscheiden en een stukje klantenbinding is niet onbelangrijk
sanegdokter schreef:Ik denk dat ze wel verkocht zijn aangezien het een topic uit 2008 betreft.Ik zal er daarom een slotje op doen.