Map opgesteld met mijn sieraden.[UPDATE] onderaan pagina 1
woooow, ik vind het errug mooi!!!!!!!!!!!!!!
ik zit ook al een tijdje te denken om zoiets te maken, maar het is nooit in mij op te komen om de foto's gewoon uit te printen haha, ik wou ze ontwikkelen, maar dit scheelt wel een hoop geld!!!
hoe maak je zo'n mooi gekleurd randje om de foto's?
goed verkocht ook trouwens!!!
liefs lieselot
ik zit ook al een tijdje te denken om zoiets te maken, maar het is nooit in mij op te komen om de foto's gewoon uit te printen haha, ik wou ze ontwikkelen, maar dit scheelt wel een hoop geld!!!
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
dan zet ik er bij verkocht, en zet ik ze bij verkocht achter in, want daar staan na bestelnummers bij etc.Haematodipsia schreef:Wat een super leuke map! Ik heb er ook al een tijdje eentje, zo'n heel dikke 'classeur'. Die zit bijna helemaal vol. Maar ik heb niet zo'n leuke lay-out als jij. Wat doe je dan als iets verkocht is? Of maak je ze nog eens?
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
gewoon in paint een randje er om heen maken.pickwick schreef:woooow, ik vind het errug mooi!!!!!!!!!!!!!!
liefs lieselot
Groetjes, Angela
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat begrijp ik niet zo goed? Wat is er met die bestelnummers?Angelaa schreef:dan zet ik er bij verkocht, en zet ik ze bij verkocht achter in, want daar staan na bestelnummers bij etc.Haematodipsia schreef:Wat een super leuke map! Ik heb er ook al een tijdje eentje, zo'n heel dikke 'classeur'. Die zit bijna helemaal vol. Maar ik heb niet zo'n leuke lay-out als jij. Wat doe je dan als iets verkocht is? Of maak je ze nog eens?

- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
als er een sieraad van 1 blad is verkocht, zet ik bij dat sieraad verkocht en dan maak ik een nieuw blad aan bij verkochte sieraden met dat sieraad wat verkocht is. Snappie ?Haematodipsia schreef:Dat begrijp ik niet zo goed? Wat is er met die bestelnummers?Angelaa schreef:dan zet ik er bij verkocht, en zet ik ze bij verkocht achter in, want daar staan na bestelnummers bij etc.Haematodipsia schreef:Wat een super leuke map! Ik heb er ook al een tijdje eentje, zo'n heel dikke 'classeur'. Die zit bijna helemaal vol. Maar ik heb niet zo'n leuke lay-out als jij. Wat doe je dan als iets verkocht is? Of maak je ze nog eens?En je kan het toch niet achteraan zetten als er maar 1 ketting van de 3 verkocht is?

Groetjes, Angela
- marjolein75
- Bead Believer
Kan iemand me vertellen waar die functie dan zit in paint? Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar!Angelaa schreef:gewoon in paint een randje er om heen maken.pickwick schreef:hoe maak je zo'n mooi gekleurd randje om de foto's?
liefs lieselot
groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: