sieradenparty

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 22 aug 2006 09:07

Afbeelding Juist daarom zijn er zoveel topics: wanneer iemand nou eerst de zoekfunctie zou gebruiken i.p.v. een nieuw topic te openen zouden er misschien maar 10 nuttige topics zijn i.p.v. 40 half-nuttige waar ook de volgende zijn informatie gemakkelijk vandaan kan halen :wink:

Maar daar gaat dit topic niet over: ik denk inderdaad ook dat 30 mensen te veel van het goede zijn. Natuurlijk zeggen er ook nog mensen af maar de ervaring leert dat het meestal zo'n 10-20% is dus dan zijn er nog meer dan 20 mensen...
Misschien kun je wel iemand meenemen, die je helpt om de mensen te woord te staan etc. Krijgt zij na afloop ook een leuk sieraad :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 22 aug 2006 09:09

ok ik heb het begrepen
groetjes hilde

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 22 aug 2006 09:09

kralenenquete schreef:Afbeelding Juist daarom zijn er zoveel topics: wanneer iemand nou eerst de zoekfunctie zou gebruiken i.p.v. een nieuw topic te openen zouden er misschien maar 10 nuttige topics zijn i.p.v. 40 half-nuttige waar ook de volgende zijn informatie gemakkelijk vandaan kan halen :wink:
:applaus:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 22 aug 2006 09:10

bedankt
groetjes hilde

Cynthia
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Cynthia » wo 23 aug 2006 11:19

Bij mij krijgt de gastvrouw 15% korting en een klein presentje. Dit is de ene keer een leuke armband, dan weer oorbelen ofzo.

Suc6 met je party. Wel nog laten weten hoe het is g egaan hoor.

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » wo 23 aug 2006 15:34

ja doe ik!

perlina
Bead Reader
Contacteer:

waarom een forum

Bericht door perlina » zo 27 aug 2006 12:08

als iedereen elke keer alleen maar zou opzoeken of er al over een bepaald onderwerp is gesproken en niet effe een nieuwe topic mag openen kan je beter de forum sluiten. want dit gaat over een hobby die we allemaal heel leuk vinden en iedereen heeft eigenlijk dezelfde fases die hij/zij doorgaat en ergens stopt dat ook. dan kun je beter een website creëren met alle nodige uitleg.
als ik hier zo rondsurf heb ik eerder het gevoel dat wij allemaal leuke dames zijn die af en toe nood hebben om een leuke gebeurtenis i.v.m. onze hobby te delen en niet enkel om info te zoeken.
ik geef cloe gelijk !!!
wanneer dit niet zo is zeg het dan eens wat wij hier dan eigenlijk aan het doen zijn ?!? :?
pearls rules !!!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 27 aug 2006 12:13

Hoi Perlina,

Ik begrijp heel goed de mensen die je eerst laten zoeken. Er is al zoo veel nuttige informatie gegeven door mensen die daar moeite voor gedaan hebben, waarom zou je niet eerst van die informatie genieten? Dit is zeker geen gewone infosite vind ik. Als iets niet duidelijk is kan je het altijd vragen, als je nog iets wil weten dat je niet gevonden heb kan je het ook vragen. Het is toch niet leuk als je net antworod gegeven hebt op iemand en een hele uitleg geschreven heeft en iemand anders gaat een topic openen met dezelfde vraag? Dan zou ik geen zin meer hebben om die ook te helpen omdat die door even de zoekfunctie te gebruiken een antwoord had gevonden.
Verder kan je ook in kletspraat over dingen praten die je besef houden of eens iets vertellen dat van je af moet, en je kan ook andere mensen hun mening vragen.

Dit is dus wat ik ervan vind, als iedereen zomaar dingen hodner keer kan vragen kunnen de moderators ook op pensioen terwijl ze zo goed werk leveren.

perlina
Bead Reader
Contacteer:

Hoi Haematodipsia

Bericht door perlina » zo 27 aug 2006 12:43

Ik weet wel wat ze bedoelen en ik weet dat ze eerst had moet opzoeken en als ze iets kwijt wil als ze iets leuks heeft meegemaakt in een andere onderwerp hoort te staan.
Maar die meid was gewoon zo gelukkig en uit haar bericht afleidend overompeld door het goede nieuws.
En dan lees je die berichten die erop volgen en niet de helft van de berichten is een positieve reactie op haar berichten.
Dat vindt ik gewoon niet tof !!!
pearls rules !!!

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: Hoi Haematodipsia

Bericht door cleo3-3 » di 29 aug 2006 08:31

perlina schreef:Ik weet wel wat ze bedoelen en ik weet dat ze eerst had moet opzoeken en als ze iets kwijt wil als ze iets leuks heeft meegemaakt in een andere onderwerp hoort te staan.
Maar die meid was gewoon zo gelukkig en uit haar bericht afleidend overompeld door het goede nieuws.
En dan lees je die berichten die erop volgen en niet de helft van de berichten is een positieve reactie op haar berichten.
Dat vindt ik gewoon niet tof !!!

dat is nu net wat ik bedoelde

annemiek is zo blij met haar sieraden party
Wil haar vreugde delen en raad vragen

En dan krijg je als antwoord

He kijk even er staat al info hierover op de site
Dus waarom vraag je het nog eens

voor technieken en patronen en zo begrijp ik heel goed dat er verwezen wordt naar een ander topic

Maar als er iemand iets persoonlijks kwijt wil dan vind ik het onbeleefd dat zo af te breken
groetjes hilde

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 29 aug 2006 08:56

Volgens mij bedoelde niemand het persoonlijk tegen haar. Er is één iemand die wilde helpen door te zeggen dat ze het antwoord op de vragen die ze had kon vinden en de rest heeft daarop gereageerd en niet meer op de eerste post. Ik denk dat het eerder zo is dan dat niemand haar dat gunt ofzo.

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » di 29 aug 2006 09:00

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er op dat moment niet aan gedacht had om de zoekfunktie te gebruiken(ik zit al een hele tijd bij een ander forum waar we dat nooit doen) maar ik hou dagelijks de nieuwe berichten bij en dat is denk ik vanaf begin juli en naar mijn mening is er sindsdien nooit iets geplaatst over het geven van een sieraad aan de gastvrouw. Maar ik heb inmiddels voor andere dingen de zoekfunktie gebruikt, maar ik vind het behoorlijk lastig om de informatie die je zoekt te vinden, je bent al gauw een half uur verder en ik ben het er mee eens dat als ik gewoon mijn verhaal kwijt wou dit misschien niet de juiste plek is, maar op dat andere forum waar ik ben kijken we daar niet eens na dus ik ben het niet zo gewend. IK vind wel dat de beheerder van het forum recht heeft om dat als er iets niet juist geplaatst is dat te zeggen en anders het te verplaatsen naar de goede plek.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 29 aug 2006 09:07

Meiden, blijven we hierover doordiscussieren? Ik snap het probleem niet...Annemieke post over sieradenparty, hartstikke leuk, en Esther post dat ze vast al wat tips kan vinden bij het forum, ook hartstikke leuk! Je kan wel de hele tijd voor je mening uitkomen dat posten wel moet kunnen of dat er juist wel gezocht moet worden, maar we weten het nu wel.

Ik laat deze post nog paar dagen staan zodat jullie het hebben kunnen lezen, daarna verwijder ik de discussie posts. Annemieke weet nu dat ze tips kan vinden via de zoekfunctie, en degenen die toch graag nog een tip willen posten kunnen dat dan nog steeds doen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 29 aug 2006 09:09

annemiek schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er op dat moment niet aan gedacht had om de zoekfunktie te gebruiken(ik zit al een hele tijd bij een ander forum waar we dat nooit doen) maar ik hou dagelijks de nieuwe berichten bij en dat is denk ik vanaf begin juli en naar mijn mening is er sindsdien nooit iets geplaatst over het geven van een sieraad aan de gastvrouw. Maar ik heb inmiddels voor andere dingen de zoekfunktie gebruikt, maar ik vind het behoorlijk lastig om de informatie die je zoekt te vinden, je bent al gauw een half uur verder en ik ben het er mee eens dat als ik gewoon mijn verhaal kwijt wou dit misschien niet de juiste plek is, maar op dat andere forum waar ik ben kijken we daar niet eens na dus ik ben het niet zo gewend. IK vind wel dat de beheerder van het forum recht heeft om dat als er iets niet juist geplaatst is dat te zeggen en anders het te verplaatsen naar de goede plek.
Het forum is er inmiddels al meer dan 3 jaar, vandaar dat het vaak gebeurd dat er een vraag gesteld wordt die ergens anders al is beantwoord. Op zich niets mis mee dat er dan een nieuwe topic komt, maar door vele dubbele topics wordt het inderdaad steeds langer zoeken naar de topic met de meeste tips. En er zijn best veel mensen hier al jaren actief, die de vraag al weleens heeft beantwoord, en ik kan me voorstellen dat ze te weinig tijd hebben opnieuw uitgebreid te reageren. Op zich niets mis mee dan zelf een nieuwe topic te starten, maar ik snap ook wel op zich dat er uiteindelijk niet meer veel mensen reageren.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 29 aug 2006 09:17

Als je bij de zoekfunctie
'gastvrouw sieradenparty' intype
en selecteer 'zoek naar alle woorden'

dan vind je stuk of 13 topics met tips. :)

Deze topic sluit ik nu, aangezien het forum bedoeld is om tips uit te wisselen en deze topic meer discussietopic is geworden. :(

Gesloten