29 juli waarschijnlijk open huis

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » ma 10 jul 2006 09:45

Nou daar zou ik ook niet aan komen als ik het zou gaan doen. Het gaat mij er meer om dat nu hier alles maar doeloos ligt, en een ander heeft er misschien veel plezier van. Ik hoef er echt niet aan te verdienen, het is al leuk dat je van dat geld weer kralen kan kopen.

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » ma 10 jul 2006 09:46

ja ik hou van elke party bij wat ik verkoop en ik maak een nota elke keer als ik iets verkoop.... die geef ik ook mee aan de mensen die iets kopen. ik wil niet zeggen dat alles bij mij helemaal klopt... maar ik weet zeker dat ik meer geld uitgeef dan dat ik verdien...

ook bewaar ik alle aankoopbonnen.

liefs lieselot

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 10 jul 2006 09:52

Ik heb geen KvK of iets gelijkaardig, mijn buren zijn zelf ook uitgenodigd dus dat komt wel goed :D En de jaloerse mensen in de wijk die weten het verschil niet eens tussen een ketting en een autoband om het zo te zeggen. :lol:

Ik hou ook een soort boekhouding bij, ik hou voor mezelf bij aan wie ik wat verkocht heb en voor hoeveel en al mijn aankopen ook. Het idee van Pickwick vind ik erg goed, een soort factuur meegeven, dat is toch iets geloofwaardiger als je controle krijgt. Als je het als hobby doet vind ik een boekhouding niet echt nodig, maar ik wil misschien wel verder gaan ermee en op school krijgen we ook dit soort leerstof dus beetje inoefenen kan geen kwaad :lol:

Ik wilde eerste de tijden doen van 10.00 tot 12.00 en dan nog iets in de namiddag, maar dat zag mijn moeder niet echt zitten :D Het zijn ook allemaal mensen die we kennen, die blijven al eens wat langer dus ik denk dat het wel gezellig wordt, als ze komen natuurlijk :D

Heb jij eten geserveerd op je open huis pickwick?

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » ma 10 jul 2006 09:54

hej hoi,

ik had koffie, thee, iets fris en cake.... en voor mijn vriendinnetjes die wat langer bleven kletsen heb ik een bak chips op tafel gezet, maar verder niet....

liefs lieselot

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 10 jul 2006 10:06

Lijkt me echt zo gezellig hé zo'n open huis.

Ik wil dat ook doen maar mn moeder is daar niet zo blij mee :(

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 21 jul 2006 09:10

Weer een update, misschien heeft iemand daar later wel iets aan :D

De uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit, behalve van enkele mensen die nog met vakantie zijn. Enkele dagen voor het open huis ga ik nog rondsturen met een herrinnering.

Ik ben in mijn hoofd ook al aan het plannen hoe ik alles ga uitstallen. Onze buffetkast wordt de plaats voor de setje. De kettingen komen dan op een halsje en de rest ernaast. De verschillende delen kunnen ook los gekocht worden. Hoe doen jullie dat met korting als iemand een setje koopt? Of blijft de prijs hetzelfde als wanneer ze alles los zouden kopen?

Vandaag wil ik mijn map afwerken met al de fotos in van beschikbare en verkochte juwelen. Hoe noemen jullie zoiets? Ik vind portfolio een beetje te chique klinken in verhouding met wat het is :lol: In die map wordt erg veel gekeken dus ik vind het zeker een aanrader.

Ik wil ook nog foldertjes maken met informatie over een party zodat ik misschien nog ergens mag gaan. Ik heb ook briefjes met tips voor onderhoud van de juwelen en eentje met mijn contactgegevens op. Die stopt ik samen in een versierd zakje.

Ik zie misschien nog enkele dingen over het hoofd, maar ook dat komt in orde :lol:

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 21 jul 2006 12:28

je bent er de laatste tijd wel echt hard mee bezig he Elke?! :wink:

Ik heb niet veel setjes, maar meestal doe ik er 2 euro af als ze zowel armband als ketting kopen.

Veel succes in elk geval!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 28 jul 2006 09:12

Weer een update: Morgen is het zover :lol:

Ik ben nu een oude velours rok aan het openknippen :lol: Ik had die nog liggen en die is nooit gedragen dan kan ik beter die gebruiken dan meteen een nieuwe lap stof te kopen, als ik m al ga gebruiken.
Zo meteen ga ik beginnen aan het uitstallen voor een deel, we moeten ook nog kunnen eten :lol:

Op de buffetkast komen alle setjes, apart geprijsd maar ook per set, en dan is de prijs enkele euros lager. Op de eettafel komen de losse spullen en er komt ook een mand met koopjes.

Op het salontafeltje komen de hapjes, we gaan cake bakken en dipgroentjes serveren en mini pizzas. Veel mensen die een uitnodiging gekregen hebben zijn vrienden, ook van men moeder en die blijven dan waarschijnlijk nog even.

Ik moet ook mijn computerbureau nog opruimen, grote ramp want ik gebruik dat ook om te kralen dus je kan je voorstellen hoe dat eruit ziet :lol:

Zoals altijd heb ik weer een tekort aan slotjes voor de dingen die ik last minute maak, maar dat komt ook wel in orde :lol:

Groetjes,

Elke

Lotjelot
Bead Starter

Bericht door Lotjelot » vr 28 jul 2006 09:24

Wat een leuk idee om te doen zeg!!
ik hoop dat je wat verkoopt morgen en iedereen enthousiast zal zijn over je mooie sieraden..
Heel veel plezier in elk geval!
Afbeelding

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 28 jul 2006 10:58

Hoop ook dat je veel verkoopt morgen, ben benieuwd hoe het loopt!
Veel succes met klaarzetten :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » vr 28 jul 2006 17:10

Heel veel succes!

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 28 jul 2006 18:13

Heel veel succes Elke!

Breng maar verslag uit :wink:

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » vr 28 jul 2006 18:39

veel succes!!!
creatief saxofonistje ;)

Fren
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Fren » vr 28 jul 2006 18:40

heel veel succes!!!! laat je nog even weten hoe het is gegaan?

groetjes,fren

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » vr 28 jul 2006 23:01

Heel veel succes met je open huis. Ik hoop dat je veel verkoopt.
groetjes Sannie.

Gesloten