Eerste grote verkoop....whaaaaaa

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Kiki
Bead Lover
Eerste grote verkoop....whaaaaaa

Bericht door Kiki » vr 30 jun 2006 22:36

Ik kan alleen maar vermoeden waaraan het misschien zou kunnen liggen.
Als ik het goed begrijp heb je je sieraden ergens neer kunnen leggen; je bent er dus niet zelf bij gebleven. Het werkt meestal erg goed als je er zelf bij bent; zelf sieraden draagt; de mensen aanspreekt en ze eerlijk adviseert. Ik zeg rustig tegen iemand dat ze een ketting niet moeten kopen als ik vind dat die ketting ze echt niet staat, zelfs als die erg duur is.

Als ik een sieradenparty organiseer laat ik de mensen eerst naar mijn collectie kijken zodat ze weten wat voor soort sieraden ik maak en wat ze kosten, zo weet ik zeker dat ik alleen maar mensen krijg die bij voorbaat al van plan zijn om iets te kopen.

Kop op joh, volgende keer beter.Je hebt in ieder geval weer 2 kansen; als de bestellingen worden opgehaald vraag je of ze geïnteresseerd zijn in een party en zo ja dan kunnen ze 10% korting krijgen op hun eigen aankoop tijdens die party (zelf geef ik de gastvrouw 10% van de opbrengst van de avond als korting).

Ik zou ook eens navragen wat het commentaar op je sieraden is geweest en of zij misschien weten waarom er zo slecht verkocht is.
(alles komt goed, meid)
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

especially-sierada
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door especially-sierada » za 01 jul 2006 09:24

Degene die dus besteld hebben zijn de 2 vrouwen die de kinderkleding brachten. Zijn staan op braderiën en hebben dan werkkleding aan en daar willen ze dus een dezelfde ketting bij.

Er zijn veel mensen die een visitekaartje hebben meegenomen. Dus dat is natuurlijk altijd goed.

Ach we zien het allemaal wel!
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 01 jul 2006 11:11

Iedereen heeft wel een keertje pech met verkopen denk ik, en dan moet je maar denken ik heb het nu al gehad, volgende keer wordt het beter :wink:

especially-sierada
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door especially-sierada » za 01 jul 2006 11:41

Dat is ook een goede! Bedankt!
Heb nu in totaal nog 10 bestellingen lopen... dus mag eigenlijk al niet klagen! :wink:
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

Gesloten