en morgen is mijn tweede party!!+UPDATE het was leukkk!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
wow, goed man! Maar ja, wat wil je met jouw creaties, als ik het niet zelf kon, zou ik me ook scheel kopen bij jouDorith schreef:Het was hartstikke leuk!!! Ik heb 21 kettingen verkocht..het liep echt super!!Zo leuk om te zien wat iedereen uitzoekt...
En die veterkettingen die ik extra gemaakt had zijn allemaal weg!Ik heb dik verdient!! Joepieeee
8 april heb ik er weer 1...ga snel nieuwe maken!!!
Groetjes, Melanie
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Melanie schreef:wow, goed man! Maar ja, wat wil je met jouw creaties, als ik het niet zelf kon, zou ik me ook scheel kopen bij jouDorith schreef:Het was hartstikke leuk!!! Ik heb 21 kettingen verkocht..het liep echt super!!Zo leuk om te zien wat iedereen uitzoekt...
En die veterkettingen die ik extra gemaakt had zijn allemaal weg!Ik heb dik verdient!! Joepieeee
8 april heb ik er weer 1...ga snel nieuwe maken!!!!
ik ook bij jou waarschijnlijk!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
Ik ga binnenkort ook party's geven en weet eigenlijk niet goed wat ik nu aan de gastvrouw moet geven. ik was eerst van plan om haar gewoon een ketting uit te laten zoeken ongeacht de prijs maar dat is eigenlijk weer best veel omdat ik ook best dure kettingen heb. 1 euro per persoon vind ik weer weinig, het is best moeilijk.
dan doe je iest meer per persoon. je denkt bv van ik wil haar iets geven terwaarde van ...(bv 25 euro) nou er zullen ongeveer ...(bv 10) gasten komen dan krijgt ze korting van 2,50 per persoon.Rosalie schreef:Ik ga binnenkort ook party's geven en weet eigenlijk niet goed wat ik nu aan de gastvrouw moet geven. ik was eerst van plan om haar gewoon een ketting uit te laten zoeken ongeacht de prijs maar dat is eigenlijk weer best veel omdat ik ook best dure kettingen heb. 1 euro per persoon vind ik weer weinig, het is best moeilijk.
xx
beadies, te leuk om te stoppen!! 
Je kan natuurlijk ook een korting geven naar gelang het bedrag wat er op een avond is besteed, met een bepaald minimum. Ik heb nu 1 party gegeven en de gastvrouw voor 10% van de bestedingen uit laten zoeken.
Dat ga ik bij mijn volgende party, over anderhalve week, ook weer zo doen.
Dat ga ik bij mijn volgende party, over anderhalve week, ook weer zo doen.
Groetjes,
Christa
Christa