Mega-bestelling via mijn website
Dat verklaart in ieder geval een hoop over het aantal..Mandy schreef:Die mevrouw heeft ook al eens bij mij gekocht. Je weet toch wel dat ze de sieraden doorverkoopt op een cruiseschip, he?

Hmm.. hoewel misschien toch een minder prettig idee dat ze ze zo verhandelt, tenminste, als ze dat achter jouw rug om doet.

~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~
- Doornroosje
- Bead Fan
Ja, ik weet dat ze ze doorverkoopt... Maar Mandy, is het ook echt een handeltje, weet jij dat?
Maarja, aan de andere kant: als ze weer een keer zo veel bestelt gaan de prijzen omhoog
En ik kan wel visitekaartjes meeleveren, maar als ze die vervolgens wegkiepert vind ik het zonde. En dat kan je niet controleren natuurlijk...
Dus ik denk niet dat ik dit nog een keer doe. Heb er toch niet zo'n heel goed gevoel over.
Maarja, aan de andere kant: als ze weer een keer zo veel bestelt gaan de prijzen omhoog

En ik kan wel visitekaartjes meeleveren, maar als ze die vervolgens wegkiepert vind ik het zonde. En dat kan je niet controleren natuurlijk...
Dus ik denk niet dat ik dit nog een keer doe. Heb er toch niet zo'n heel goed gevoel over.
groetjes! Janneke
Tsja. Het is natuurlijk wel leuk om zo veel te verkopen in één keer. Maar het is minder leuk dat iemand het weer doorverkoopt. Voor misschien wel 3x mijn prijs ofzo. En ookal zegt iemand dat ze niet gaan doen alsof ze het zelf gemaakt hebben.... Je weet het gewoon niet, en daarom vind ik het wat minder leuk.
Maargoed. Voor een keertje is het best leuk, maar verder hou ik liever een beetje zicht op wat er met mijn creaties gebeurt.
Maargoed. Voor een keertje is het best leuk, maar verder hou ik liever een beetje zicht op wat er met mijn creaties gebeurt.

groetjes! Janneke