Tekst voor op bedankt-kaartje?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » di 13 dec 2005 09:14

hoi hoi

Ik heb nu deze tekst verzonnen:

Bedankt voor je aankoop bij Creations du Mirelle

Veel plezier met het dragen van dit sieraad!

Om dit sieraad zo lang mogelijk mooi te houden, hierbij een paar tips:
1. Zorg ervoor dat het sieraad zo min mogelijk nat wordt. Dus doe uw sieraad af bijv. als u gaat douchen of gaat afwassen.
2. Wees voorzichtig met het gebruik van parfum. Doe eerst parfum op en laat dit goed drogen. Doe daarna pas uw sieraad om.
3. Bovenstaande geldt ook voor haarlak, make up en cremes. Laat ook dit eerst goed drogen voor u uw sieraad omdoet.
4. Doe het sieraad af als u gaat slapen.
5. Draag het sieraad niet tijdens sporten of warme omstandigheden. Zweten kan namelijk het sieraad aantasten.

Als u deze tips opvolgt heeft u zeker heel lang plezier van uw sieraad!
Mocht er ondanks alle goede zorgen toch iets met uw sieraad mis gaan, mail of bel me dan even want dan kan ik het oplossen voor u.

Groetjes
Naam
Mobielnr
mailadres
=================================

Op- en aanmerkingen zijn van harte welkom :D

Mirelle
Laatst gewijzigd door milebla op do 22 jan 2009 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » di 13 dec 2005 09:54

Hoi...een tip: pas op met het aanbieden van gratis nazorg!

Ik deed dat ook in het begin. Maar voor je het weet, ben je voor jan en allemaal kosteloos sieraden aan het repareren. En ik maar tijd erin steken! En als de slotjes kapot waren en er was geregen, zat ik ook hele kettingen opnieuw te rijgen. En ja...kon er dan ook niet gelijk een nieuwe hanger aan...dat soort dingen.

Weet je, als er ècht iets mis is met hoe je het hebt gedaan, kun je het vanzelfsprekend in orde maken. Maar dan komt die persoon tòch wel. Maar verder moet je het een beetje zo zien: als iemand bij de V&D een ketting koopt, hoeveel nazorg krijgt die dan als er iets mis is? V&D geeft ook geen garantie op de sieraden. Op zulke dingen kun je geen garantie geven. Dat is natuurlijk anders als je zelf glazen kralen ed. maakt die ineens kapot zouden springen omdat ze niet op de goede manier gekoeld zijn en teveel onder spanning zouden staan of als je fimo kralen helemaal gaan vervellen omdat je geen goede lak hebt gebruikt. Maar die soort voorwaarden moet je goed omschrijven. Ik zou nooit om een bedankkaartje zetten dat je kosteloos repareert. Gewoon, om jezelf te beschermen. (Kennissen en vrienden is natuurlijk anders, want die moeten jou van mond tot mond promoten en dan is extra service een goed idee) Lees anders een voorwaarden door van mensen die online sieraden verkopen.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » di 13 dec 2005 10:48

Wat ik doe is de eerste maand garantie, dan repareer ik kosteloos daarna komen gewoon de kosten voor de rekening van de koper.
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten