N schreef:Hmmm, ik weet het niet hoor.
Ik heb het stukje waar ik het eens heb gelezen, er maar eens bijgezocht:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1279&i=1333&t=1333
Misschien wordt je daar wata wijzer van. Ik vind het maar een beetje wazig allemaal.
En over dat borduren, het maakt me niet zo heel veel uit, het meeste geef ik toch weg, maar het is wel een beetje krom dat ze wel patroontjes van Disney in je machine zetten (je kunt ze ook kopen op kaartjes die in je machine kunnen), maar je mag het niet verkopen.

Ja...

weet je... als je een creatie maakt met kralen van Kars en je zegt dat je KarsKralen heb gebruikt, is er geen kip die daar moeilijk over doet.
Ik weet wel zeker dat ik mag noemen van welke matrialen mijn sieraden zijn gemaakt en van welke fabrikant ze komen. Het zijn altijd de wereldberoemde merken die daar over mauwen.
Aan de ene kant begrijp ik het wel, want ze zijn natuurlijk bang dat de namaak ook onder hun 'dure' naam verkocht wordt, maar ik heb hier de fabrieksverpakkingen van Swarovsk liggen, inclusief het zwaantje en een sjiek zegel, dan mag ik ook wel vermelden waar ik mijn materialen vandaan heb.
Zolang ik maar niet suggereer dat mijn creatie een creatie van Swarovski is. En als ze het niet willen hebben, moeten ze ons dan maar vertellen hoe we het dan wel mogen omschrijven.
Ze kunnen wat mij betreft de pot op