Iemand belangstelling??? Mega-opdracht........
@Sandra ~ dat is een heel goed punt, ik hoop dat iemand die er ook echt belangstelling voor heeft er rekening mee houdt. Jij neemt de opdracht aan en bent verantwoordelijk om die dingen op tijd af te krijgen.
@Frieda ~ ik heb geen idee hoe ze bij mij zijn terechtgekomen. Misschien wel in een zoekmachine gezocht op brilkoordjes??
@Heez ~ er moeten veters in de koordjes verwerkt worden met een logo, deze krijgt degene die het doet dus ook aangeleverd. De veters zijn ook verpakt en je moet ze eerst nog uit de verpakking/plastic halen voordat je ze kan gebruiken.
@Frieda ~ ik heb geen idee hoe ze bij mij zijn terechtgekomen. Misschien wel in een zoekmachine gezocht op brilkoordjes??
@Heez ~ er moeten veters in de koordjes verwerkt worden met een logo, deze krijgt degene die het doet dus ook aangeleverd. De veters zijn ook verpakt en je moet ze eerst nog uit de verpakking/plastic halen voordat je ze kan gebruiken.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
HAHAHAHA!!!!!! ik zie het al voor me, helemaal met die kat van jeArmande schreef:WHAHAHAHA
Als ik wil thuiswerken, ga ik wel garnalen pellen zeg!Belachelijk!
helemaal mee eens, maar ja dat zou betekenen dat het mensen zijn die nadenken en volgens mij hebben we al geconcludeerd dat ze dat juist niet deden!joyas schreef:dus zij leveren de materialen? het is gewoon in elkaar zetten van hunonderdelen? Waarom proberen ze het dan niet bij de sociale werkplaats?? (dat meen ik)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dat was mijn gedachte ook, van die sociale werkplaats.joyas schreef:dus zij leveren de materialen? het is gewoon in elkaar zetten van hunonderdelen? Waarom proberen ze het dan niet bij de sociale werkplaats?? (dat meen ik)
Zij leveren overigens alleen de veters. De klemmetjes, ringetjes en brilkoordrubbers leveren zij niet.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
HAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHH
AAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHA
HAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAH
AHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHH
AHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHA
HAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAA
HAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHA
HAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHA
AHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAH geintje zeker?
LOL
AAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHA
HAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAH
AHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHH
AHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHA
HAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAA
HAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHA
HAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHA
AHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAHHAAH geintje zeker?
LOL
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou dat mag dus tegenwoordig ook niet meer hoor!!!! Alleen voor eigen gebruik...Armande schreef:WHAHAHAHA
Als ik wil thuiswerken, ga ik wel garnalen pellen zeg!Belachelijk!
Ik denk dat ze veel te weinig geld voor zoiets uittrekken en bovendien lijkt het me niet te doen, dus laat ze maar naar China gaan.
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

*SHABBY**