rare party

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » do 07 jul 2005 13:05

Wat heb je dat professioneel aangepakt: je nare gevoel niet laten blijken, toch voor 130 euro verkopen, én je verhaal van je afschrijven. Top! Sterkte met het verwerken van de laatste restjes.
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 07 jul 2005 19:01

dank jullie allemaal voor de lieve reacties!!!

ik kan er nog steeds niet bij dat het zo'n vervelende party was...... maar voel me nu wel weer wat vrolijker hihi, tot overmaat van ramp had ik mij vanmorgen nog verslapen ook voor mijn werk.... pfffff ben nu echt super moe....

ik heb mezelf lekker verwend met nieuwe spulletjes om te freubelen

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » vr 08 jul 2005 08:16

ah gats dit klinkt zo bekend ik heb het ook 2 x gehad ( na ja anderhalf keer want de 2-e keer was het 1 vrouw die zo aan het zeiken was dat die de hele avond voor me had verpest )Dan kan je nog voor zoveel geld verkocht hebben maar daar gaat het niet om ( niet in hoofdzaak tenminste) jij wil ook een leuke avond hebben tóch???
Ik heb meer plezier van een klein meisje die van haar zakgeld een ketting koopt van 5 euro en alles helemaal leuk vindt dan een of andere #$$%#% die voor tientallen euro's kettingen koopt en alleen maar aan het zeuren/afdingen ->gewoon vervelend aan het doen is.

kan me dus heel goed voorstellen dat je gefrustreerd bent, maar over een paar dagen is dat ook weg hoor :wink:
Groetjes van jolanda

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 08 jul 2005 12:07

Wat kunnen sommige mensen toch :evil: zijn!! Ga dan niet naar zoiets toe als je alleen maar voor de roddel komt! Geluukig heb je er nog wel iets aan verdient en ik zal er geen party meer geven! Moet wel leuk blijven! En gelukkig zijn er heel veel mensen die normaal kunnen doen! :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Aurora
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Aurora » vr 08 jul 2005 21:14

Amai zeg! Tja van die mensen heb je altijd, ik heb dat ook gezien bij de party's die mijn moeder vroeger thuis deed, maar ja, na jouw verhaal gelezen te hebben, zinkt wel even de moed in mijn schoenen! Het zit zo: mijn zusje en ik zijn pas een paar maanden bezig met sieraden te maken, en het gaat wel redelijk goed, hebben al een groot deel verkocht (ook op bestelling) terwijl dat dus helemaal niet de bedoeling was geweest (gewoon voor de hobby, maar het is wel leuk, zo krijgen we ons materiaal tenminste terugbetaald + het is leuk als iemand anders je werk mooi vind en ze wilt kopen!).
Dus hebben we besloten (ook op aanvraag) om een party (of zoals ze het bij ons noemen: 'demonstratie') te organiseren ergens einde juli of begin augustus (alleszins voor ik op vakantie vertrek).
Ik hoop echt wel dat het gaat lukken, na je verhaal te hebben gelezen, krijg ik wel even schrik!!! :oops:

groetjes

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » za 09 jul 2005 16:24

sanny schreef:Heel vervelend voor je dat het zo gelopen is :x . Maar wel lekker van die 130 euro :lol: .
Ik denk dat je er toch wel wat van geleerd hebt. Ik zou de volgende keer van te voren naar iemand thuis gaan om te kijken hoe groot de woonkamer is en waar een tafel kan staan en waar de stoelen neergezet moeten worden. Is het ook niet zo vrijblijvend meer, maar best professioneel. Dan heb je ook kans dat mensen niet meer denken, "O, het is maar een hobby". Je kunt ook afspreken dat je alleen komt als er een x-aantal mensen komen. (Tijd is geld, nietwaar?)
Nou, dat naar een huis gaan kijken is niet echt te doen denk ik.
Zitten mijn gastvrouwen ook niet echt op te wachten.
Hooguit zou ik bij het afspreken van de datum vermelden dat er een grote tafel aanwezig moet zijn.
Maar vervelend als de sfeer zo stom is.
Heb ik ook een keer gehad met een party, deden de mensen net of ik niet bestond, niemand vroeg me iets, en ze zaten alleen maar elkaar af te kammen.
Echt vreselijk!!!
Hopelijk is je volgende party een stuk beter, en krijg je dan weer leuke reacties en RESPECT!!!

Gesloten