Sta ik er nou wel of niet... + FOTO'S

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 11 jul 2005 18:35

fijn toch dat je in ieder geval iets aan verdiend heb! ik vind 30 best wel veel hoor! en je hebt echt een mooi en overzichtelijke kraam!
xx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » ma 11 jul 2005 18:36

Leuk dat je toch nog wat verkocht hebt!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » ma 11 jul 2005 18:40

Tof voor je dat het redelijk goed gegaan is. En ja, je winst... het hangt maar af wat je gewoon bent hé :wink: Ik zou 30 euro ook al héél wat vinden maar ik verkoop zo goed als nooit spullen...

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 11 jul 2005 18:41

Kamelot schreef:Leuk dat je toch nog wat verkocht hebt!!
tja, dat dacht ik dus ook, was al superblij dat er iets gekocht werd.
Groetjes, Melanie

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » ma 11 jul 2005 18:42

Melanie schreef:
K@ schreef:Ziet er leuk uit je kraam. Had je nog concurrentie??? Tsja is 30 euro veel?? In ieder geval je kraamhuur eruit, dat vind ik toch altijd wel noodzakelijk.
Concurrentie stond 1 rij achter mij. Is op de 1e foto misschien te zien, achter de rechterkant van mijn bord zie je witte bustes. Maar hun hadden geen handgemaakte dingen, allemaal ingekocht uit het oosten (china denk ik, want het waren chinezen). Maar het glom mooi en was niet duur, dus dat trok toch ook wel wat mensen. Maar ik kreeg complimentjes dat ze het knap vonden dat ik het allemaal zelf maak. :D

Tja 30 euro is geen vetpot, maar ik hoef er niet van te leven :D . Het is leuk dat de investering in de kralen e.d. zo weer terug komt, want thuis ligt het ook maar dood kapitaal te wezen.
Made in China. Tsja mensen gaan vaak af op dat goedkope spul, vaak is de kwaliteit naadje. Maar goed jij hebt een leuke dag gehad, je bent weer wat sieraden kwijt, kan lekker weer materiaal kopen, misschien dat mensen je achteraf nog benaderen voor iets. Al met al toch wel een geslaagde dag voor je. :)

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 11 jul 2005 18:47

K@ schreef:Made in China. Tsja mensen gaan vaak af op dat goedkope spul, vaak is de kwaliteit naadje. Maar goed jij hebt een leuke dag gehad, je bent weer wat sieraden kwijt, kan lekker weer materiaal kopen, misschien dat mensen je achteraf nog benaderen voor iets. Al met al toch wel een geslaagde dag voor je. :)
Ik heb iedereen die wat kocht een visitekaartje in het zakje bijgedaan. En er lagen ook kaartjes op de tafel en sommigen namen er daar eentje van mee, dus wie weet wat daar inderdaad uit voort komt...
Groetjes, Melanie

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 11 jul 2005 20:21

Wat heb je een lekkere volle stand! :D

Gesloten