fijn toch dat je in ieder geval iets aan verdiend heb! ik vind 30 best wel veel hoor! en je hebt echt een mooi en overzichtelijke kraam!
xx
Sta ik er nou wel of niet... + FOTO'S
Made in China. Tsja mensen gaan vaak af op dat goedkope spul, vaak is de kwaliteit naadje. Maar goed jij hebt een leuke dag gehad, je bent weer wat sieraden kwijt, kan lekker weer materiaal kopen, misschien dat mensen je achteraf nog benaderen voor iets. Al met al toch wel een geslaagde dag voor je.Melanie schreef:Concurrentie stond 1 rij achter mij. Is op de 1e foto misschien te zien, achter de rechterkant van mijn bord zie je witte bustes. Maar hun hadden geen handgemaakte dingen, allemaal ingekocht uit het oosten (china denk ik, want het waren chinezen). Maar het glom mooi en was niet duur, dus dat trok toch ook wel wat mensen. Maar ik kreeg complimentjes dat ze het knap vonden dat ik het allemaal zelf maak.K@ schreef:Ziet er leuk uit je kraam. Had je nog concurrentie??? Tsja is 30 euro veel?? In ieder geval je kraamhuur eruit, dat vind ik toch altijd wel noodzakelijk.![]()
Tja 30 euro is geen vetpot, maar ik hoef er niet van te leven. Het is leuk dat de investering in de kralen e.d. zo weer terug komt, want thuis ligt het ook maar dood kapitaal te wezen.

Ik heb iedereen die wat kocht een visitekaartje in het zakje bijgedaan. En er lagen ook kaartjes op de tafel en sommigen namen er daar eentje van mee, dus wie weet wat daar inderdaad uit voort komt...K@ schreef:Made in China. Tsja mensen gaan vaak af op dat goedkope spul, vaak is de kwaliteit naadje. Maar goed jij hebt een leuke dag gehad, je bent weer wat sieraden kwijt, kan lekker weer materiaal kopen, misschien dat mensen je achteraf nog benaderen voor iets. Al met al toch wel een geslaagde dag voor je.
Groetjes, Melanie