Hetzelfde bij mij, ik ben bang dat er iets snel kapot zal gaan.Fairy schreef:Ik vind het ook ontzettend moeilijk om een goede prijs te bepalen. Ben ook altijd bang dat iets kapot zal gaan en dat mensen dan denken: hoe durfde ze zoveel voor zo'n kettinkje te vragen. Dan maar iets goedkoper en ook nog garantie erbij. Liever verkopen voor minder dan blijkbaar te duur zitten. Tijd durf ik ook niet te rekenen want dan wordt het spul helemaal onbetaalbaar en het is per slot hobbywerk.
Hoezo zouden we daar nou weer om lachen???Fairy schreef:Ik reken dus zonder meer de materialen, inclusief knijpkraaltjes en draad enzo. Dan kijk ik naar de uitstraling van de ketting. Sowieso een paar euri erboven op en soms verdubbel ik de prijs. Aangezien ik niet met hele exclusieve kralen werk zijn mijn werkjes nooit zo duur. Vandaar dat ik naar de uitstraling kijk. Ziet iets er echt heel mooi uit vraag ik daar wat meer voor. Daar haal ik dan maar de grootste verdiensten uit.
Voor mij is het ook een soort sport om niet zoveel aan kralen uit te geven. Ik heb er wel heeeeeeel veeeeeeel maar dat zijn ook bergen rocailles in zovele kleuren. En veel met tussenzetsels en beplakbare ornamenten werken is mijn "ding" niet. Ik probeer het wel eens en soms wordt dat ook beslist wel leuk maar meestal vind ik het onbevredigend.
Zie mijn "www" dan zie je alles wat ik ooit gemaakt heb, incl. prijs. (niet lachen....)
Dat heb ik ook wel, maarja, ik wil natuurlijk wel heel graag geld voor nieuwe kralen. Niet dat ik ooit al iets verkocht heb ofzo...Fairy schreef:dat klinkt leuk! Ik lijd aan zo'n gigantisch minderwaardigheidscomplex
. Vind het zelf "wel leuk" maar durf het niet goed te verkopen omdat ik het daar gewoon niet mooi genoeg voor vind. Maar ik pruts gewoon lekker door
.
Je zou er echt wel meer voor kunnen vragen, het ziet er superleuk uit!Fairy schreef:dat klinkt leuk! Ik lijd aan zo'n gigantisch minderwaardigheidscomplex
. Vind het zelf "wel leuk" maar durf het niet goed te verkopen omdat ik het daar gewoon niet mooi genoeg voor vind. Maar ik pruts gewoon lekker door
.