vind het heel goed dat je haar er op aan hebt gesproken perfectgeke schreef:Ik heb haar erover aangesproken omdat ze vanochtend eerst met een ketting liep te pronken en vanmiddag met een stuk of wat kettingen bij verschillende mensen op het schoolplein ging showen .Mevrouw was er niet erg blij mee,ze bleek zelfs al een shop via winkelplein te hebben gemaakt met sieraden die gelijk aan de mijne waren.Daar bleek dat er dus nog een sieradenmaakster is die hetzelfde probleem met dezelfde dame had.
De dame vind dat het haar goed recht is anders hadden we moeten zeggen dat we niet wilden dat zij namaakt.
Tja zo lust ik er nog wel eentje.Heb gezegd dat ik het helemaal niet leuk vind en dat ik het prettiger zou vinden als ze haar sieraden zou aanpassen.
Ik ben nooit te beroerd een ander te helpen,als ze wou weten hoe ik mijn sieraden maak had ik echt wel het een en ander uitgelegd maar dit gaat me echt te ver
groetjes
Geke
namaak van jouw ketting
- miss beady
- Bead Designer

- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
hmmm die is echt net goed wijs he.
En het dan nog haar goed recht vinden... Wat een trut! Hartstikke goed van je dat je d'r hebt aangesproken. Echt een uitgekookte trien zeg.
...Ik denk dat we inderdaad allemaal wel eens iets in de trant van een Otazu, of iets dergelijks hebben gemaakt. Of dat je inspiratie op doet bij.... Maar dan is het volgens mij altijd nog in de stijl van en met je eigen draai eraan. Het lijkt me dat we hier creatief genoeg zijn om zelf leuke ideeen te hebben.

...Ik denk dat we inderdaad allemaal wel eens iets in de trant van een Otazu, of iets dergelijks hebben gemaakt. Of dat je inspiratie op doet bij.... Maar dan is het volgens mij altijd nog in de stijl van en met je eigen draai eraan. Het lijkt me dat we hier creatief genoeg zijn om zelf leuke ideeen te hebben.

Groetjes, Danielle
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Echt goed jo, dat je erop af bent gestapt. thumb Inspiratie okee, maar kopieren, echt nie... 
Had ook dat iemand mijn kettingen na ging maken en ze ook wilde verkopen, maar niemand nam haar serieus. Ik heb even gewacht met haar aanspreken omdat ik weet dat het iemand is die heel enthousiast met zulke dingen begint, maar er ook snel weer mee stopt als het even niet goed gaat. Gelukkig is ze net toen ik haar erop aan wilde spreken ermee gestopt. Maar het is en blijft vervelend.

Had ook dat iemand mijn kettingen na ging maken en ze ook wilde verkopen, maar niemand nam haar serieus. Ik heb even gewacht met haar aanspreken omdat ik weet dat het iemand is die heel enthousiast met zulke dingen begint, maar er ook snel weer mee stopt als het even niet goed gaat. Gelukkig is ze net toen ik haar erop aan wilde spreken ermee gestopt. Maar het is en blijft vervelend.

-
- Bead Believer
- Contacteer:
zat er ook over te twijfelen hoor maar toen ze zo op het schoolplein ging lopen showen had ik zoiets van :dat pik ik echt niet.
Geholpen heeft het in ieder geval niet want tussen de middag liep ze alweer rond met een arm vol kettingen.
Vind het echt een trut zoiets doe je toch niet.
Maar ja je kunt er helaas toch niets aan doen.
groetjes
Geke
Geholpen heeft het in ieder geval niet want tussen de middag liep ze alweer rond met een arm vol kettingen.
Vind het echt een trut zoiets doe je toch niet.
Maar ja je kunt er helaas toch niets aan doen.
groetjes
Geke