Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
-
tinus
- Bead Designer
Sieradenparty
Bericht
door tinus » wo 13 okt 2004 09:19
Hallo!
Ik heb volgende week m'n eerste sieradenparty, en ben een btje nerveus! Weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken!
Ik ga al m'n sieraden uitstallen (da's erg veel) En dan een kort praatje, maar misschien verwacht men wel meer ofzo?
Volgens mij moeten mensen maar gewoon kijken en passen enzo.
Heeft iemand ervaring, of een tip, Please, spreek mij moed in!
Groetjes, Martine
-
pickwick
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door pickwick » wo 13 okt 2004 10:15
ooooooooooooh ik ben binnenkort ook aan de beurt..... ik stal ook alles uit en gan dan wat vertellen over soorten kralen en technieken....maar mischien willen ze meteen wel kijken en passen, zodat dat dus helemaal niet nodig is......
we'll see
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » wo 13 okt 2004 10:42
Er staat hierboven een sticky topic met tips over een party enzo, maar ik zou me niet teveel zorgen maken hoor. Het gaat wel vanzelf en je hoeft er niet heel veel over uit te leggen. Als het maar duidelijk te zien is allemaal, en geprijsd.
Kralen make the world go round!
-
tinus
- Bead Designer
Bericht
door tinus » wo 13 okt 2004 12:05
Tja, ik heb overal zo'n mooi prijskaartje aan gehangen, en al mooie 'uitstalmethodes' ontwikkeld. Moet dus wel gaan lukken.
(hoop ik)
Groetjes, Martine
-
tinus
- Bead Designer
Bericht
door tinus » wo 13 okt 2004 12:08
Armande schreef:Er staat hierboven een sticky topic met tips over een party enzo, maar ik zou me niet teveel zorgen maken hoor. Het gaat wel vanzelf en je hoeft er niet heel veel over uit te leggen. Als het maar duidelijk te zien is allemaal, en geprijsd.
Oh, ik vond alleen een sticky met tips over markt en braderie en workshops, maar ik ben hier nog niet zo heel erg wegwijs...
Groetjes, Martine
-
ilonanoli
- Bead Reader
-
Contacteer:
Bericht
door ilonanoli » do 21 okt 2004 17:07
Hoi
ik heb al 2 party's achter de rug"en ik moet zeggen dat ik bij alle twee ook heel nerveus was hoor!
Maar inderdaad moet je niet te veel vertellen want als je alles hebt uitgestald en ze zien het glitteren willen ze tocht alleen maar kijken en passen HI HI (zijn het net eksters)
Dus gewoon een kort praatje over je zelf en de sieraden en de rest wijst zich vanzelf.
Heel veel plezier!

xx ilona
Een kraal in de morgen is een dag zonder zorgen!
-
Love-beadies
- Bead Producer
Bericht
door Love-beadies » vr 22 okt 2004 14:04
Ik heb net mijn tweede party achter de rug. Ik heb geen praatje gehouden over wat wat is, want ik heb gemerkt dat ze dat toch niet zo interessant vinden. Het gaat bij mijn 'gasten' toch alleen om zoveel mogelijk passen en kopen
Het was erg leuk, in de tuin en erg druk. Ik kon zelf niet meer in de tuin komen, er waren denk ik meer dan 35 mensen

Ik heb foto's gemaakt ik zal ze eens proberen om ze op de site te zetten.
Groetjes Ilona
-
tinus
- Bead Designer
Bericht
door tinus » vr 22 okt 2004 14:10
Love-beadies schreef:Ik heb net mijn tweede party achter de rug. Ik heb geen praatje gehouden over wat wat is, want ik heb gemerkt dat ze dat toch niet zo interessant vinden. Het gaat bij mijn 'gasten' toch alleen om zoveel mogelijk passen en kopen
Het was erg leuk, in de tuin en erg druk. Ik kon zelf niet meer in de tuin komen, er waren denk ik meer dan 35 mensen

Ik heb foto's gemaakt ik zal ze eens proberen om ze op de site te zetten.
wow, 35 mensen dat is veel!!!!
Gaaf hoor. Ben benieuwd naar foto's!!!!
-
Sofieke
- Bead Fanatic
Bericht
door Sofieke » ma 25 okt 2004 16:37
Zorg er ook zeker voor dat je 2 of 3 spiegels bij je hebt. Altijd handig als je dat bij je hebt. Ook een visitekaartje. Stel dat ze niets kopen, denken ze later misschien eens aan je terug en kunnen ze je nog contacteren h?
Veel succes
Groetjes
Sofie
-
tinus
- Bead Designer
Bericht
door tinus » ma 25 okt 2004 16:54
Sofieke schreef:Zorg er ook zeker voor dat je 2 of 3 spiegels bij je hebt. Altijd handig als je dat bij je hebt. Ook een visitekaartje. Stel dat ze niets kopen, denken ze later misschien eens aan je terug en kunnen ze je nog contacteren h?
Veel succes
Groetjes
Sofie

tja, goeie, bij mijn party was 1 klein spiegeltje.
Dat was vechten!
Gr Tinus
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » ma 25 okt 2004 18:32
O ja sorry Tinus, ik zei het verkeerd.
Nog een tip: neem zelf extra licht mee. Het is even een investering maar je sieraden komen helemaal niet uit de verf als het licht beroerd is. Bij IKEA hebben ze van die staande leeslampen voor een tientje. Die wil ik ook gaan kopen.
Kralen make the world go round!