welk sieraad + verslag van de markt

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 23 aug 2004 14:21

Armande heeft gelijk. Je kunt beter op een hobbymarkt gaan staan Gisteren was ik op een rommel/snuffelmarkt in Heerlen en daar was ook niets te doen, einde van de vakantie denk ik......
Maar wel jammer dat je niets verkocht hebt, dat is balen. Niet de moed laten zakken want je maakt heel leuke sieraden, het was gewoon het juiste publiek niet.

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » ma 23 aug 2004 14:49

Armande schreef:Ik denk dat er op braderi?en gewoon een verkeerd soort publiek komt voor sieraden. Die mensen willen gratis een dagje uit: kijken, kijken, niet kopen. Of het moet dus heel goedkoop zijn.
nou er was toch een entree van 2.25 vind ik best veel maar ja volgens mij komen daar ook altijd de zelfde mensen zeiden ook veel mensen ja de volgende keer

maar voor mij geen 2de keer meer op die markt wacht wel dat er een straat markt komt hier in de buurt volgend jaar dan wel maar ja kan ik wel weer meer maken en verkoop thuis ook redelijk vind ik
groeten van brides

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » ma 23 aug 2004 15:10

Ik vind de kraamhuur vaak ook nog best hoog. Wat kostte dat daar nou?
Kralen make the world go round!

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » ma 23 aug 2004 18:18

Armande schreef:Ik vind de kraamhuur vaak ook nog best hoog. Wat kostte dat daar nou?
weet ik eigenlijk niet want ik had een stukje tafel van me zusje
groeten van brides

Gesloten