Ik verkoop nu na 2 jaar ook aardig wat. In het begin liep het nog niet zo omdat mijn sieraden gewoon toen nog niet zo goed in elkaar zaten en nog niet zo mooi waren (vind ik zelf) als nu. Het ligt er ook aan of de mensen de waarde er van inzien. Ik heb kettingen van rond de 50 euro met swarovski en alles, die wil niemand hebben, maar als het een otazu zou zijn dan staan ze er voor in de rij, bij wijze van.
Je moet gewoon een beetje het goede moment er voor uitkiezen. Eens wat laten zien op verjaardagen, dan zijn er altijd familieleden of vrienden die wel interesse hebben. Ik verkoop ook aardig wat op mijn werk en ik heb thuis voor vrienden en familie ook een keer een party gegeven en hun mochten dan weer iemand meenemen. Daarna waren er nog meer mensen die ook zo'n party bij hun thuis wilden.
Er zijn ook altijd wel braderien en dat soort dingen waar je kunt gaan staan. Als je echt goed wilt verkopen (wat bij mij niet echt de bedoeling is, ik wil het namelijk allemaal graag zelf houden

) moet je niet afwachten tot een ander eens zegt goh wat mooi, kan ik wat kopen. Je moet het eigenlijk uit jezelf al een beetje aanbieden. Dat werkt het beste vind ik.