hoi
ik heb een vraagje gewoon uit nieuwsgierigheid want ik zie mezelf nog niet op een braderie ofzo staan maar omdat een aantal van jullie het al doen of gedaan hebben...
moet je daar vergunningen voor hebben of een KvK ?
groetjes Kruimel
Braderi
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Groetjes Kruimel
-
- Bead Believer
vergunning braderie ?
Nee hoor een vergunning om op een braderie te staan heb je niet nodig. Ook geen KvK nummer.
De organisatie heeft wel een vergunning nodig voor dit soort evenementen maar dat is hun zaak.
Ik sta al een aantal jaren als hobby-ist op braderien met sieraden en wat andere dingen en in al die jaren is er twee keer iemand komen vragen of ik een KvK nummer had maar toen ik met de ontvangen papieren van de organisatie kon aantonen dat ik als hobby-ist was ingeschreven was het
" Fijne dag verder !!!"
Hopelijk is dit een antwoord waar je iets mee kan.
Groeten
Els
De organisatie heeft wel een vergunning nodig voor dit soort evenementen maar dat is hun zaak.
Ik sta al een aantal jaren als hobby-ist op braderien met sieraden en wat andere dingen en in al die jaren is er twee keer iemand komen vragen of ik een KvK nummer had maar toen ik met de ontvangen papieren van de organisatie kon aantonen dat ik als hobby-ist was ingeschreven was het
" Fijne dag verder !!!"
Hopelijk is dit een antwoord waar je iets mee kan.
Groeten
Els
-
- Bead Addict
- Contacteer:
- tarwebloemeke
- Bead Reader