Vandaar deze onbescheiden vraag.
hoeveel omzet heb je per maand?
Ja dit is een heel erg nieuwsgierig-aagje-vraag, vandaar dat ik er een anonieme poll van heb gemaakt.
Ik doe het geloof ik best goed, maar ik heb geen idee waarmee ik het moet vergelijken.
Kralen make the world go round!
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hihi, op zich wel leuke vraag..
Maar het is alleen zo van volgende week de braderie dan hoop ik weer wat centjes te verdienen.. maar.. zo tussendoor is het heel af en toe een keer familie of vriendinnen.. maar niet zo veel.. Soms niets per maand.. andere keer 2 kettingen = 4 euro ofzo.. en dan weer helemaal niets..
dus moeilijk in te vullen..
ik hoop zo dat
Maar het is alleen zo van volgende week de braderie dan hoop ik weer wat centjes te verdienen.. maar.. zo tussendoor is het heel af en toe een keer familie of vriendinnen.. maar niet zo veel.. Soms niets per maand.. andere keer 2 kettingen = 4 euro ofzo.. en dan weer helemaal niets..
dus moeilijk in te vullen..
ik hoop zo dat
Nou je vraagt dan toch wel de materiaalkosten? Ik maak ook wel eens wat voor vriendinnen, voor de verjaardag ofzo, maar dan is het een kadootje van mij. Evengoed kopen ze ook van mij.jokevedehaa schreef:slik, ik durf eignlijk nooit geld vragen voor mijn creas joh!! meestal zijn het dan vriendinnen die vragen zo van; maak je dat of dat eens? en nou ja, dan doe ik dat, maar ik durf er nooit geld voor vragen, zomaar aan je vriendinnen....ben ik dan de enige
Kralen make the world go round!
Omzet of verkoop?
De komende jaren maak ik nog echt geen winst, gezien het geld dat ik er tot nu toe in heb gestopt. Dat is echt zoveel keer meer dan dat ik af en toe es verkoop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot het eind van het jaar het doe zoals nu, dus inkoop en verkoop gaat in en uit mijn eigen portemonee. Maar per 1 jan. wil ik mijn "kralengeld" apart gaan houden. (Ook om mijn inkoopwoede wat in te perken...
)
De komende jaren maak ik nog echt geen winst, gezien het geld dat ik er tot nu toe in heb gestopt. Dat is echt zoveel keer meer dan dat ik af en toe es verkoop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot het eind van het jaar het doe zoals nu, dus inkoop en verkoop gaat in en uit mijn eigen portemonee. Maar per 1 jan. wil ik mijn "kralengeld" apart gaan houden. (Ook om mijn inkoopwoede wat in te perken...
Bye bye, Ezther.
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
ik heb dat wel een "kralengeld pot", eerst deed ik dat ook niet en toen had ik helemaal geen overzicht, nu wel. als ik iets verkoop gaat het daarin
Maar ik ben niet altijd met sieraden bezig, heb het nu z'n 2 maanden niet gedaan, had het druk met van alles en nog wat, nu weer 2 kettingen gemaakt en heb 2 opdrachten binnen. 1 ketting ala "miekel" mijn moeder was er helemaal weg van
en 1 simpele veterketting 
Maar ik ben niet altijd met sieraden bezig, heb het nu z'n 2 maanden niet gedaan, had het druk met van alles en nog wat, nu weer 2 kettingen gemaakt en heb 2 opdrachten binnen. 1 ketting ala "miekel" mijn moeder was er helemaal weg van
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)