WAO uitkering en kettingen verkopen........

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Dylano
Bead Interested
WAO uitkering en kettingen verkopen........

Bericht door Dylano » vr 16 jul 2004 17:22

Hallo,
Zijn er hier op het forum nog meer mensen met een WAO uitkering en die ook wel eens wat kettingen verkopen??
Ik heb een volledige WAO uitkering en kan nu bij een plaatselijke kledingzaak wat kettingen gaan verkopen en nu twijfel ik of ik dat moet doen want ik wil niet dat mijn uitkering in gevaar komt.
Zo veel tijd steek ik hier nu ook weer niet in want dat kan ik helemaal niet maar je moet jezelf toch weer gaan verdedigen enz.......
kortom ; heeft nog iemand dit probleem??
Dylano

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 16 jul 2004 20:10

Ik heb ook een wao uitkering en heb dus eigenlijk dezelfde vraag als jou!
Ben nog niet officieel begonnen met verkopen.
Maar ik denk als je belt naar het UWV dat ze daar wel een antwoord op hebben.
Volgens mij mag je wel wat bij verdienen als je dan wel bewijs daarvan hebt ofzo, dat je dan opstuurt.
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

els hopman
Bead Believer

verkoop en wao

Bericht door els hopman » vr 16 jul 2004 20:22

Bijna 15 jaar heeft mijn man in de wao gezeten en is nu gepensioneerd sinds Januari 2004.( Ik nog lang niet hoor!!!!!!!)
Heel veel jaren verkocht ik op markten en braderien mijn zelfgemaakte sieraden , altijd op mijn meisjesnaam en ik hield een goede (?) boekhouding bij. Het was eigenlijk een noodzaak om het huishouden draaiende te houden met iets extra`s voor drie opgroeiende kinderen.
Omdat ik huisvrouw was en geen eigen inkomen had ging dit altijd goed. Bij het uvw wisten ze hiervan en ook dat het als hobby gedaan werd .
Er werd dus niet gekort op mijn man`s uitkering.
Mijn advies is : wees eerlijk tegen het uvw en houd een boekhoudingkje bij en blijf volhouden dat het een hobby is om het verbruikte materiaal weer aan te kunnen vullen. Herrie en problemen met het uvw kan je beter maar voorkomen.
misschien heb je iets aan mijn verhaal, succes
Els

Gesloten