Zelfs voor kinderen niet
Ow dat is wel goedkoop
Ik doe er los mobielstraps, sleutelhangers en kettingen bij. Dan kunnen mensen zelf kiezen wat ze willen.
Ik ookZina schreef:Ja die oorbellen heb ik geprobeerd, maar dat wil niet echt verkopen.
Zelfs voor kinderen niet![]()
.
Zina schreef:Ow dat is wel goedkoopEen engeltje kost me 0,60 cent om te maken. Dus dan houd ik er 3 keer niks aan over.
Klinkt goed! Ik ga straks even naar de (Haagse) Markt, ben benieuwd of er al veel Kersterigs ligt.Zina schreef:Ik doe er los mobielstraps, sleutelhangers en kettingen bij. Dan kunnen mensen zelf kiezen wat ze willen.

Helemaal mee eens. Ik zei het al eerder, ik kan heeel slecht prijsbepalen, zit nog een beetje in 100% x de inkoop en dan 10% er af, maar dat is mss beter geschikt voor in- en doorverkoop, niet voor zelfgemaakt moois. En dan nog vind ik het moeilijk. Ik denk altijd: "Wat zou ik er zelf voor over hebben?". Ben ook rommel-, vlooien- en (Haagse) markten gewend, dat is een hele aparte wereld. Maar ik denk dat Kerstmarkten daar ook onder vallen.Vicky P schreef:dat vind ik toch wel heel schappelijke prijzen...