Grote juwelenverkoop
Dat is natuurlijk ook een goed idee 

-
- Bead Discoverer
Re: Grote juwelenverkoop
is idd wel handig!
Wanneer zouden jullie kunnen afspreken?
Wanneer zouden jullie kunnen afspreken?
In de week kan ik nooit op woensdagavond.
Werk van maandag tot en met vrijdag tot vier uur.
En weekends verschilt zowat wanneer ik vrij ben
Werk van maandag tot en met vrijdag tot vier uur.
En weekends verschilt zowat wanneer ik vrij ben

Hallo,
Mijn dochter organiseert een open deur dag voor de eerste maal ( maar zij doet ook workshops) ik zal jullie laten horen (eind jan.) hou het is verlopen
Het organiseren is geen probleem maar mensen op bezoek krijgen is volgens mij niet eenvoudig. Moet wel gebeuren op een dag dat er een evenement plaatsheeft of marktdag ...
En wat als we dit zouden combineren met kleur advies bijvoorbeeld , ken iemand die misschien dit wel een goed idee zou vinden ...
Heb mijn sieraden aan de venster hangen met een folder waar informatie op staat wat men bij mij kunnen kopen maar heb geen directe verkoop hierdoor ..
Ik kan bij mij thuis wel enkel standjes zetten (tafels) waar we bijvoorbeeld met 3 dames onze 'collectie' voorstellen . Ik woon te Niel
Benieuwd naar de reacties
Groetjes
Diane
Mijn dochter organiseert een open deur dag voor de eerste maal ( maar zij doet ook workshops) ik zal jullie laten horen (eind jan.) hou het is verlopen
Het organiseren is geen probleem maar mensen op bezoek krijgen is volgens mij niet eenvoudig. Moet wel gebeuren op een dag dat er een evenement plaatsheeft of marktdag ...
En wat als we dit zouden combineren met kleur advies bijvoorbeeld , ken iemand die misschien dit wel een goed idee zou vinden ...
Heb mijn sieraden aan de venster hangen met een folder waar informatie op staat wat men bij mij kunnen kopen maar heb geen directe verkoop hierdoor ..
Ik kan bij mij thuis wel enkel standjes zetten (tafels) waar we bijvoorbeeld met 3 dames onze 'collectie' voorstellen . Ik woon te Niel
Benieuwd naar de reacties
Groetjes
Diane
-
- Bead Discoverer
Wat houdt zo'n opendeudag dan juist in ?
Ben wel benieuwd hoe dat gaat verlopen!
Dat idee van kleuradvies vindt ik ook wel een geweldig idee!
Ik heb zeker interesse!
Groetjes
PS Wanneer is die opendeurdag? (ik zou mssn ook wel graag eens komen kijken)
Ben wel benieuwd hoe dat gaat verlopen!
Dat idee van kleuradvies vindt ik ook wel een geweldig idee!
Ik heb zeker interesse!
Groetjes
PS Wanneer is die opendeurdag? (ik zou mssn ook wel graag eens komen kijken)
De open deur van mijn dochter gaat door te NIEL, Matenstraat 72/2 (1e verdiep) op 22 en 23 januari
je kan even gaan kijken naar haar website (weet niet of ik reclame hier mag maken)
http://www.creahoekje.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Door folders te hangen in Niel proberen we meer bekendheid te krijgen , zij doet het uiteraard ook voor de workshop aan te moedigen ..
Dit verschilt wel met een open deur waar je enkel sieraden en kettingen aanbied die kant en klaar zijn zoals wij dus.
Ik zal de dame contacteren die eventueel kleuradvies kan geven om haar standpunt te kennen , en eventuele kosten te bekijken, hou jullie hiervoor nog op de hoogte (zij moet wel van Geraardsbergen) komen !
Open deur : Je nodigt dames uit om de nieuwe lente collectie te komen bekijken en alsook kleuradvies te krijgen zelf een beetje maquillage zoals bijvoorbeeld oogschaduw om een volledig pallet aan te bieden dat het aantrekkelijk maakt om even binnen te springen
Je bied ze 10% korting bij directe verkoop of sieraden op bestelling.
Drankjes aan economische prijzen ...
Maar het zal altijd terugkomen : de dames zover krijgen om tot bij jou te komen is het moeilijkste ! Folders in de bussen steken kan helpen, maar heb enkele malen getest per straat gaan folders in de bussen gestoken maar geen rechtstreekse verkoop hierdoor gehad.
Adverteren is ook geen mogelijkheid gezien de kosten !
Tot later
Diane
je kan even gaan kijken naar haar website (weet niet of ik reclame hier mag maken)
http://www.creahoekje.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Door folders te hangen in Niel proberen we meer bekendheid te krijgen , zij doet het uiteraard ook voor de workshop aan te moedigen ..
Dit verschilt wel met een open deur waar je enkel sieraden en kettingen aanbied die kant en klaar zijn zoals wij dus.
Ik zal de dame contacteren die eventueel kleuradvies kan geven om haar standpunt te kennen , en eventuele kosten te bekijken, hou jullie hiervoor nog op de hoogte (zij moet wel van Geraardsbergen) komen !
Open deur : Je nodigt dames uit om de nieuwe lente collectie te komen bekijken en alsook kleuradvies te krijgen zelf een beetje maquillage zoals bijvoorbeeld oogschaduw om een volledig pallet aan te bieden dat het aantrekkelijk maakt om even binnen te springen
Je bied ze 10% korting bij directe verkoop of sieraden op bestelling.
Drankjes aan economische prijzen ...
Maar het zal altijd terugkomen : de dames zover krijgen om tot bij jou te komen is het moeilijkste ! Folders in de bussen steken kan helpen, maar heb enkele malen getest per straat gaan folders in de bussen gestoken maar geen rechtstreekse verkoop hierdoor gehad.
Adverteren is ook geen mogelijkheid gezien de kosten !
Tot later
Diane
Wil toch even zeggen dat ik de andere berichtjes niet eerst gelezen heb
alvorens mijn boodschap te plaatsen, heb nu pas bemerkt dat jullie al een groepje vormden die op het punt stonden voor jullie 'open deur'
maar wellicht zijn er nog andere hobbyisten die interesse hebben voor de komende maanden
Zal eerst nu maar even lezen hoe dit allemaal werkt !!
Groetjes
Diane

maar wellicht zijn er nog andere hobbyisten die interesse hebben voor de komende maanden
Zal eerst nu maar even lezen hoe dit allemaal werkt !!
Groetjes
Diane
Hey Diane,
Van mij mag jij ook meedoen hoor!
Heb het ook nog nooit gedaan en moet het ook allemaal effe afwachten
Van mij mag jij ook meedoen hoor!

Heb het ook nog nooit gedaan en moet het ook allemaal effe afwachten

-
- Bead Discoverer
Hey ,
Idd, jij mag gerust ook meedoen hoor ...
Ik hoor van de anderen niets meer? zijn die nog van plan om mee te doen of niet?
Groetjes
Ik hoor van de anderen niets meer? zijn die nog van plan om mee te doen of niet?
Groetjes
hoi,
ik wacht nog even op antwoord aangaande de dame van kleurenadvies/maquillage kom er zo vlug mogelijk op terug
Groetjes
Diane
ik wacht nog even op antwoord aangaande de dame van kleurenadvies/maquillage kom er zo vlug mogelijk op terug
Groetjes
Diane
Ik alvast!!carolinesjuwelen schreef:Hey ,
Groetjes