Hallo allemaal,
Heb een lastige vraag en weet niet of iemand hem kan beantwoorden voor mij.
Ik loop al een lange tijd met de gedachten om een eigen winkel te openen met eigengemaakte sieraden, kralen, benodigdheden etc. Tevens wil ik ook enkele cadeauartikelen verkopen, denkende aan sjaals, tassen, portemonnees etc.
Inmiddels heeft zich een leuk pandje aangediend en nu moet ik natuurlijk gaan berekenen of dit er enigszins uit kan.
Heeft iemand verkoopgegevens voor mij, van iemand die bijvoorbeeld zelf een winkeltje heeft. Wat je bijvoorbeeld per dag verkoopt? of per week??
We hebben inmiddels al wel berekend wat ik per dag moet verkopen, maar heb absoluut geen idee of dit uberhaupt haalbaar is.
Heeft iemand hier ervaring mee???
alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Groetjes Chantal
Help!! Vragen over een eigen winkel
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: Help!! Vragen over een eigen winkel
Is dit niet heel verschillend per winkel? Het maakt nogal wat uit waar je winkel zit en wat je assortiment precies is lijkt me.
ik heb een parketwinkel gehad iets heel anders maar januarie /februarie zijn rustige maanden en ook de zomermaanden het beste om je winkel te starten is rond september
Bel of ga naar de Kamer van Koophandel in jouw regio, daar kunnen ze je met een hoop dingen verder helpen.
Ben je werkzoekende, dan kan ook het CWI/UWV je verder helpen, vooral mbt tot starterssubsidie.
Google op bedrijfsplan maken, ook daar kun je veel mee.
Kijk in de buurt van het pand, is er iets soortgelijks? Komt er veel publiek? En doe dit op verschillende dagen vd week in verschillende weken.
Ben je werkzoekende, dan kan ook het CWI/UWV je verder helpen, vooral mbt tot starterssubsidie.
Google op bedrijfsplan maken, ook daar kun je veel mee.
Kijk in de buurt van het pand, is er iets soortgelijks? Komt er veel publiek? En doe dit op verschillende dagen vd week in verschillende weken.