Even voorstellen:
Ik ben Rianne van de Ven en ik heb mijn eigen webwinkel in kralen en toebehoren. Ook verkoop ik sieraden, maar ben tot de conclusie gekomen dat het erg moeilijk is om deze te verkopen. Volgens mij niet alleen door mij maar ook door vele andere. Daarom ben ik op het idee van een site gekomen waar je tegen een laag tarief kunt etaleren en je sieraden direct via de site kunt verkopen.
Aanbieding Omdat de site nog in de kinderschoenen staat wilde ik tot en met 28 februari geen standaardtarief vragen om in die tijd de site wat meer bekendheid te geven.
Normaal tarief: € 15,- voor 3 maanden, € 27,50 voor 6 maanden en € 50, - voor 12 maanden. Daarnaast vraag ik 15 % van de verkoopprijs voor de taken en diensten die Sieraden en Sieraden levert.
Hoe meer mensen er gaan etaleren hoe meer bekendheid de site krijgt en hoe meer verschillende soorten sieraden de klant heeft om uit te kiezen. Etaleurs kunnen natuurlijk ook meehelpen met promoten door het alle mensen te vertellen die je kent bijvoorbeeld een berichtje op je hyves te zetten en noem het maar op. Zo hoop ik op een soort van sneeuwbal-effect opdat onze sieraden makkelijker een weg vinden naar de klant in Nederland en België (Voornamelijk Vlaanderen want je ne parler pas francais en schrijven kan ik het ook niet zo goed zoals je ziet

Mensen die al een site hebben kunnen het zien als een extra promotie van hun eigen site want op de collectiepagina mag je gewoon je website vermelden en je mag bij de bestelling zoveel reclame maken als je zelf wilt, al doe je er 30 visitekaartjes bij, het zijn jouw klanten en je bent zelf verantwoordelijk voor de bestellingen.
Mensen die geen site hebben en het wel leuk lijkt om hun sieraden via het web te verkopen of te etaleren zonder de moeite te hoeven doen van een site bouwen, deze te onderhouden en promoten zijn ook aan het juiste adres. Het enige wat ik vraag is duidelijke vierkante foto’s van tenminste 550 x 550 pixels in JPG-bestand van je sieraden. Eén logo van 150 x 150 pixels in GIF of JPG-bestand en diezelfde een keer in 100 x 100 pixels in GIF-of JPG-bestand. Een leuk stukje over jezelf en je sieraden en goede omschrijvingen van je sieraden zoals de prijs, maat, lengte, breedte, gebruikte materialen en eventueel een naam voor het sieraad.
Kijk even op de site voor meer info: http://www.sieradenensieraden.com
Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit idee en de site vinden en alle opmerkingen, kritieken, reacties, ideeën, commentaar etc. zijn welkom.
Groetjes,
Rianne