hallo nog even een vraagje zoals jullie misschien wel gelezen hebben mag ik mijn sieraden verkopen op een klantenavond van oriflame.
hebben jullie een idee hoe ik een mooi bestellijstje kan maken zodat mensen eventueel kunnen bestellen na aanleiding van foto's van kettingen die ik al eens gemaakt heb maar die al verkocht zijn. ik kan natuurlijk nooit precies dezelfde ketting maken dit wil ik ook duidelijk maken aan toekomstige klanten.
Maar ik zou een eventuele bestelling wel een beetje profecioneel aan willen pakken dus als jullie voorbeeltjes hebben of ideeen ik hou me aanbevolen
alvast bedankt
wie kan mij helpen?
groeten anita
Ik zou de sieradenfoto's een nummer geven. Verder is het handiger (en ik spreek uit ervaring) dat er per persoon een bestellijstje is in te vullen, een lijstje waarop iedereen zijn gegevens en wensen kan invullen. Want als je maar 1 bestelformulier hebt, gaat dat van hand tot hand (waar is nu de lijst?), het kan dan rommelig worden, als iedereen gewoon een lijstje kan pakken voor zichzelf, hoeft niet iedereen op zijn beurt te wachten als ze willen bestellen. En vermeld wel bovenaan ieder lijstje dat de bestelde ketting natuurlijk niet helemaal hetzelfde wordt als die op de foto (dus uniek), maar dat er wel degelijk rekening gehouden wordt met de wensen! Bij mij heeft dit goed gewerkt en naar tevredenheid.
(zorg dus ook voor voldoende pennen)
(zorg dus ook voor voldoende pennen)
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......
bedankt voor jullie reactie's
ik ga idd zorgen voor eenpersoons bestellijstjes en een doos met pennen
de foto's nummeren is ook een goeie anders wordt het nog zoeken voor mij maar ook voor de eventuele klant
Ga me hier van het weekend maar eens mee bezig houden wil nl toch met de koninginnedag ook op de vrijmarkt gaan staan dus dat is een leuke proef. ze voorspellen mooie weer dus een plekje in de zon zoeken en we zullen zien wat het wordt
ik ga idd zorgen voor eenpersoons bestellijstjes en een doos met pennen
de foto's nummeren is ook een goeie anders wordt het nog zoeken voor mij maar ook voor de eventuele klant
Ga me hier van het weekend maar eens mee bezig houden wil nl toch met de koninginnedag ook op de vrijmarkt gaan staan dus dat is een leuke proef. ze voorspellen mooie weer dus een plekje in de zon zoeken en we zullen zien wat het wordt
groeten anita