Hoe maken jullie eigenlijk reclame?
Ik heb net een mail gestuurd naar mensen in mijn kennisenkring met de naam en het adres van mijn site. Ik heb gevraagd of ze deze door willen sturen....
Hoe maken jullie eigenlijk reclame? want ik baal ervan dat het niet zo verkoopt als ik wil...
reclame....
Re: reclame....
Bij mij verkoopt het ook niet zoals ik het wil, maar ik heb hier de tip gekregen om een open huis te houden. Misschien ook een tip voor jou?Hellen schreef:Hoe maken jullie eigenlijk reclame?
Ik heb net een mail gestuurd naar mensen in mijn kennisenkring met de naam en het adres van mijn site. Ik heb gevraagd of ze deze door willen sturen....
Hoe maken jullie eigenlijk reclame? want ik baal ervan dat het niet zo verkoopt als ik wil...

- Hellen
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: reclame....
dat is misschien wel een idee ja...Siem schreef:Bij mij verkoopt het ook niet zoals ik het wil, maar ik heb hier de tip gekregen om een open huis te houden. Misschien ook een tip voor jou?Hellen schreef:Hoe maken jullie eigenlijk reclame?
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Binnenkort geef ik samen met mijn schoonzus een eerste workshop. Wij nemen dan ook onze eigen sieraden mee die gekocht kunnen worden. Ook geven we kaartjes mee en vragen of ze die rond willen delen aan bekenden.
Dat werkt vaak heel goed en waarschijnlijk ga ik zelf sieradenparty's geven, daar word ook vaak goed verkocht.
En dan kunnen wij verslaafden weer nieuwe kralen kopen.
Dat werkt vaak heel goed en waarschijnlijk ga ik zelf sieradenparty's geven, daar word ook vaak goed verkocht.
En dan kunnen wij verslaafden weer nieuwe kralen kopen.

Groetjes, Yvonne.