tips voor open huis?????

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
yetteke
Bead Interested
tips voor open huis?????

Bericht door yetteke » di 30 jan 2007 21:51

ik wil eind februari beging maart een open huis houden
hier in belgie is dit nog niet zo bekend,maar ik wil het wel proberen
de mensen die dit al eerder gedaan hebben,hebben die soms goede tips of dingen die ik zeker niet mag vergeten??????

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Re: tips voor open huis?????

Bericht door Haematodipsia » di 30 jan 2007 22:09

yetteke schreef:ik wil eind februari beging maart een open huis houden
hier in belgie is dit nog niet zo bekend,maar ik wil het wel proberen
de mensen die dit al eerder gedaan hebben,hebben die soms goede tips of dingen die ik zeker niet mag vergeten??????
Niet zo bekend zou ik niet zeggen, er zijn veel mensen in mijn buurt (Mechelen-Heist op den Berg-Lier) die het al gedaan hebben. Breendonk is dan ook niet zo ver. Ik ben mijn derde open huis aan het plannen nu. Ik heb al twee lange topics erover, die moet je maar een keer zoeken. Verder...zorg dat je veeeeeeeeeel hebt. Geloof me, met 20 kettingen kom je niet toe :wink:

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 31 jan 2007 07:46

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar er zijn wel al aardig wat topics over geweest.
Probeer eens de zoekfunctie te gebruiken met de term "open huis", of kijk het subforum "sieraden verkopen" door, dan kom je vanzelf wat topics tegen.
Hier is er 1 waar in elk geval wat tips in staan:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... =open+huis
~Audrey~

Cis
Bead Starter

Bericht door Cis » vr 02 feb 2007 12:31

Ik heb zaterdag 10 februari een open huis. Dus ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb velen van vorige party's uitgenodigd en voor de rest buren, vriendinnen, familie, en mensen van het sporten.

Ik heb al eerder in oktober en november een inloop party gehad bij een zonnestudio en daar hadden we echt professioneel kaarten laten drukken en adv. in de lokale krant allebei de keren was op een maandagavond (moet zeggen dat er veel mensen dan niet kunnen wegens sport ed). De opkomst viel de eerste keer mee en de 2e keer wat tegen. De 1e keer had ik veel mensen persoonlijk de kaart gegeven en de meeste die toen toezegging deden waren er ook. Misschien ook wel omdat ze het lullig vinden om dan niet te komen terwijl ze al toegezegd hebben. Dus ik zou zeker veel kaarten persoonlijk ronddelen, werkt wat effectiever.

Ik stuur ook een aantal via de mail, zo een 2 a 3 weken van tevoren en dan een halve week van tevoren een reminder met "vergeet je niet...." Werkt ook goed voor de mensen die het niet op de kalender zetten, dan krijg je tijdens de party te horen van: goed dat je me nog even herinnerde want ik was het straal vergeten.

Voor zover mijn tips en misschien dat ik na de 10e weer wat nieuwe tips heb...

Groetjes Cis

Gesloten