hoe te presenteren?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
moniek81
Bead Fan
hoe te presenteren?

Bericht door moniek81 » zo 28 jan 2007 21:03

Hallo allemaal,

Ik ging zaterdag naar de kapper en omdat ik al een tijdje verhuist ben en geen zin had om een half uur heen en ook weer terug te reizen heb ik een andere kapper uitgeprobeerd... we raakte aan de praat over hobbies en ik vertelde dat ik sieraden maak en ze vroeg me meteen enthousiast om me sieraden bij haar in de kapsalon te leggen voor verkoop!
Hardstikke leuk natuurlijk maar ik heb geen idee hoe ik de sieraden daar moet gaan presenteren... er is een grote vensterbank waar ik gewoon wat dingen neer kan leggen maar dat vind ik wt gewoontjes... zij kwam ook nog met het idee om een boompje neer te zetten waar de sieraden dan aan kunnen hangen maar ik vind dat altijd een beetje rommelig... dus mijn vraag aan jullie... wie weet een goede manier om de sieraden daar te showen??

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » zo 28 jan 2007 23:02

Voor kettingen lijkt mij het toch het mooist om ze dan op een paar halsjes te leggen.
Armbanden op een rol en oorbellen aan een rekje denk ik?
~Audrey~

miranda
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miranda » zo 28 jan 2007 23:36

Hou je er rekening mee dat ze in een kapsalon met zuren werken die je sieraden kunnen aantasten? Dan verkleuren ze namelijk.
Dus ik zou kijken of je niet een soort vitrinekastje kan krijgen en ze daar in leggen ( presenteren )
Door de peroxiden in de vloeistoffen komt er namelijk een stof vrij die je materiaal verkleurd.

Was ff een kleine tip tussendoor :wink:

Groetjes
Miranda

Gesloten