fimophilo schreef:... Eerst een interessante uitsnede maken en dan doorklikken voor het totaalbeeld. Je wordt als klant volgens mij getrokken door kleurgebruik en even klikken lijkt me de moeite niet ...
Dat lijkt mij dus ook. Ik bedoel, een ketting is toch 9 van de 10 keer gewoon een ketting, het zijn de kralen die het speciaal maken, en als je uit de verte een ketting ziet, waarvan je vaak niet eens de kleuren kan onderscheiden, trekt dat niet (merk ikzelf tenminste).
Ik weet dat Armande het ook meestal doet met uitsnedes, en ik gebruik haar toch vaak als soort van eikpunt omdat zij toch wel een echt succesverhaal is (sorry Armande

)
dutch_dayz schreef:... Verder is het misschien zo, dat veel mensen die op je site komen kijken misschien meiden zijn die inspiratie op willen doen, en die niet komen om te kopen? Dus veel kijkers wil niet zeggen dat die mensen ook de intentie hebben om iets te kopen ...
Daar ben ik ook bang voor.
Ik heb wel een teller waarmee ik kan zien waar m'n bezoekers vandaan komen, en hoewel het er steeds meer worden komen er nog maar weinig via google ofzo
Maarreh... weer bedankt voor het meedenken dames