15-12 kerstmarkt gehad in Brummen!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
joalycke
Bead Dreamer
Contacteer:
15-12 kerstmarkt gehad in Brummen!

Bericht door joalycke » za 16 dec 2006 10:56

Gister op de kerstmarkt in Brummen gestaan en een errug koude maar winstgevende dag gehad!! Heb enkele foto's van mijn kraam gemaakt, niet zo scherp omdat ik ze even snel moest maken!! Ik wou rustig opbouwen en dan even fotootje maken maar het werd gelijk super druk zonder dat ik helemaal opgebouwd was! Helaas wel iets eerder weggegaan omdat ik mijn voeten om een gegeven moment niet meer ging voelen en het daarom buiten ook erg rustig was! Rechts zien jullie trouwens potjes bramenjam, die maak ik ook :D

Waren meer mensen gister/vandaag op de kerstmarkt met sieraden..iedereen een goede dag gehad??
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

els hopman
Bead Believer

Kerstmarkt(je)

Bericht door els hopman » za 16 dec 2006 11:47

Ik heb gisteravond ook op een Kerstmarktje gestaan met sieraden en windlichten. Het was in een groot complex met bejaardenwoningen en verzorgingstehuis. Heel gezellig en maar van 5 tot 8 uur. Maar ik heb goed verdiend in die paar uur, beter als soms een hele dag zomers.
Kan weer nieuwe glaskralen kopen!!!!!!!
Ik heb ook dezelfde ervaring , was nog volop aan het uitstallen toen er al mensen kwamen kopen, zodoende heb ik geen fotoos kunnen maken,er was gewoon geen tijd voor. Ook heb ik veel gerepareerd, mensen gingen gauw hun kapotte kettingen en armbanden halen. Ik was de enige met sieraden en had gelukkig net op het laatst nog een doosje met slotjes, ringetjes en draad in mijn doos gedaan.

EstherH
Bead Starter

Bericht door EstherH » za 16 dec 2006 19:35

ik heb gisteren voor het eerst op een kerstmarkt gestaan en dit is de derde keer dat ik mijn sieraden verkocht heb. Ik gisteren 260 euro verdiend en ik was helemaal verbaasd dat ik nog zo'n groot bedrag heb kunnen verdienen. Ik wil dit zeker uitbreiden, maar nu heb ik mn geld besteed aan een aantal dingen in huis die we nog graag wilden doen/hebben

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 17 dec 2006 00:36

Tof dat het voor jullie allemaal zo geslaagd was!!

Gesloten