Hoe bezoekers trekken.
Hallo.
Ik heb nu al een tijdje een website, en ik weet er staat nog niet veel op, maar heb al wel veel klaar, moet ik er alleen nog even opzetten. Ik krijg alleen nog niet heel veel bezoekers en de bezoekers die er zijn daar hoor ik niks van. Is dit misschien vanwee m'n prijzen?
Wat vragen jullie gemiddeld voor:
- een ketting (gemiddelde lengte)
- een armband
- oorbellen
- telefoonstraps
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten Brit
Ik heb nu al een tijdje een website, en ik weet er staat nog niet veel op, maar heb al wel veel klaar, moet ik er alleen nog even opzetten. Ik krijg alleen nog niet heel veel bezoekers en de bezoekers die er zijn daar hoor ik niks van. Is dit misschien vanwee m'n prijzen?
- een armband
- oorbellen
- telefoonstraps
Groeten Brit
Volgens mij kan je al best veel tips vinden als je even rondsurft door deze subforum.
dan hoef je niet op tips te wachten en kan je ze meteen lezen. Zie bv deze samenvatting: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=23805" onclick="window.open(this.href);return false; .

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: Hoe bezoekers trekken.
Mijn gemiddelde prijzen zijn:Brit schreef:Hallo.
- een armband
- oorbellen
- telefoonstraps
Groeten Brit
Ketting: 12-25 euro (uitschieters naar ongeveer 45-50 euro)
Armband: 9-15 euro (tot 50 euro)
Oorbellen: 4-15 euro (tot 20 euro)
Gsm-hangers: allemaal 5 euro
De uitschieters zijn de voorlopig hoogste prijzen die ik vraag, maar die gaan omhoog samen met je zelfvertrouwen. Ik maak nooit oorbellen onder de 4 euro, hoe simpel ze ook zijn. Het is eigne ontwerp en handwerk.
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hier mijn gemiddelde: maar je kunt het beste de materiaalkosten rekenen en dan nog bijv. 1 euro per uur rekenen, en miss nog iets winst als het niet te hoog oploopt zo doe ik het.
mijn gemiddelde prijzen liggen tussen de:
- een ketting (gemiddelde lengte) 10-20 euro
- een ketting (lang) 15-40 euro ik heb een grote uitschieter van 80 euro
- een armband 2-15 euro
- oorbellen 2-10 euro
- telefoonstraps 1-5 euro
- sleutelhangers 2-15 euro
- een armband 2-15 euro
- oorbellen 2-10 euro
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
hihi ik reken meer iets van 10 euro per uur dat ik maakAngelaa schreef:Hier mijn gemiddelde: maar je kunt het beste de materiaalkosten rekenen en dan nog bijv. 1 euro per uur rekenen, en miss nog iets winst als het niet te hoog oploopt zo doe ik het.
- een armband 2-15 euro
- oorbellen 2-10 euro

Loura, t ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je verkoopt..
mijn gemiddelde prijzen:
kettingen: 5 - 12 euro (enkele duurder, de swarovski's)
Armbanden: 2,5 - 8 (enkele duurder, swarovski)
Oorbellen: 2 - 6
horloges: 12-15
telefoonhangers: 2-3
ik hoor zelfs vaak van klanten dat ik goedkoop ben,
maar ik denk zo: ik verkoop liever meer met weinig winst, dan dat ik bijna niks verkoop en 10 euro winst maak op een ketting..
mijn gemiddelde prijzen:
kettingen: 5 - 12 euro (enkele duurder, de swarovski's)
Armbanden: 2,5 - 8 (enkele duurder, swarovski)
Oorbellen: 2 - 6
horloges: 12-15
telefoonhangers: 2-3
maar ik denk zo: ik verkoop liever meer met weinig winst, dan dat ik bijna niks verkoop en 10 euro winst maak op een ketting..
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik hoor zelfs nog dat ik goedkoop ben, vandaag zelfs nog bij een ketting van 25 euro met zoetwaterparels enz. Ik denk ech tniet dat ik meer zou verkopen als ik goedkoper zou zijn.Frambiej schreef:Loura, t ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je verkoopt..
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Om een gekke reden is die weg uit het profiel, mijn website is http://www.dellejuwelen.info" onclick="window.open(this.href);return false;. Nu is die wel niet up-to-date omdat ik zit met markten en open huis enz dus veel nieuwe dingen staan er niet op en verkochte niet verwijderd.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat klopt inderdaad, de grotere fotos namen teveelbandwidth in beslag. De paginas daarvoor aanmaken hou ik tot na het open huis. Ik hoop dat ik dan minder werk ermee zal hebben omdat veel weg is. Dit is dus tijdelijk meer een fotoboek nu.Frambiej schreef:ik kan niet op de bestelnrs klikken voor een grotere foto, klopt dat ?