Ineens verkoop ik!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Siem
Bead Professional
Contacteer:
Ineens verkoop ik!

Bericht door Siem » zo 03 sep 2006 17:11

Ik weet niet hoe het komt. Maar ineens heb ik vandaag al een aantal mailtjes gehad met mensen die interesse hebben in mijn handgemaakte sieraden. Het verbaasd me echt!
Nou hopen dat het zo doorzet.
Lijkt me erg leuk!

Dit gebeurt allemaal via speurders en marktplaats. Hebben jullie daarvoor nog enige tips? Dankje!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 03 sep 2006 19:17

Hoi Siem,

Super dat je zo goed verkoopt. Ik zou zelf op marktplaats de prijs iets van 10% hoger zetten dan ik voor de ketting wil. Vaak gaan mensen afbieden en dan kan je bvb zeggen nee niet voor dat ebdrag maar ik kan er eventueel nog 10% afdoen. Dan zijn zij blij en heb jij toch het bedrag dat je wilde. Als ze niet afdingen is dat alleen maar voordeel :D

Ik zou ook hen een duidelijke email sturen met wat ze krijgen en de totale kosten enz. Een soort bestelformulier. En dan met hun bestelling een factuurtje meesturen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt :wink:

Siem
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Siem » zo 03 sep 2006 19:51

Haematodipsia schreef:Hoi Siem,

Super dat je zo goed verkoopt. Ik zou zelf op marktplaats de prijs iets van 10% hoger zetten dan ik voor de ketting wil. Vaak gaan mensen afbieden en dan kan je bvb zeggen nee niet voor dat ebdrag maar ik kan er eventueel nog 10% afdoen. Dan zijn zij blij en heb jij toch het bedrag dat je wilde. Als ze niet afdingen is dat alleen maar voordeel :D

Ik zou ook hen een duidelijke email sturen met wat ze krijgen en de totale kosten enz. Een soort bestelformulier. En dan met hun bestelling een factuurtje meesturen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt :wink:
.

Ik heb het bieden op marktplaats uit gezet. :wink:
Dankje voor de tips.

Gesloten