succes met het maken!
Raad gevraagd: verkoopprijs ketting
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
maei
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Tja, natuurlijk stellen er zich weer problemen. Ik vind deze kleur kralen niet meer, ze hebben ze niet meer in de winkel. En als ik niet exact dezelfde kleur vind, gaat de deal niet door
Overmorgen nog eens in een ander filiaal gaan kijken en desnoods één van mijn armbanden slopen om die kralen te kunnen gebruiken. Maar dat zou ik wel jammer vinden.
Overmorgen nog eens in een ander filiaal gaan kijken en desnoods één van mijn armbanden slopen om die kralen te kunnen gebruiken. Maar dat zou ik wel jammer vinden.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Het zijn facet 4 mm.
Probleem is dat ik niet exact weet welke kleur het is. De man van de winkel zei aquablauw AB, maar volgens mij is aqua veel lichter. Die petrol lijkt er wel op, maar is het volgens mij ook niet helemaal (net iets donkerder). Als je deze kralen tegen het licht houdt, zijn ze volgens mij turquoise.
Ik zou ze dus toch echt moeten zien vrees ik
Probleem is dat ik niet exact weet welke kleur het is. De man van de winkel zei aquablauw AB, maar volgens mij is aqua veel lichter. Die petrol lijkt er wel op, maar is het volgens mij ook niet helemaal (net iets donkerder). Als je deze kralen tegen het licht houdt, zijn ze volgens mij turquoise.
Ik zou ze dus toch echt moeten zien vrees ik
Ik denk dat ik weet welke kleur het is. Ik heb zelf een buisje Gutermann facetkralen kleur 6660 en op het eerste gezicht zijn de kralen een soort (donkere) saffier kleur, maar als ik ze in het licht (niet tegen het licht) houd dan zie ik een lichtblauwe/turquoise kleurige gloed in de kraal liggen.
Ik vind ze zelf fantastich mooi!
Zie ook hier; http://www.kralenenkralen.nl/gutermann_ ... arels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of je een Pipoos in je buurt hebt, maar daar verkopen ze ze ook als het goed is.
Iig veel succes!
Ik vind ze zelf fantastich mooi!
Zie ook hier; http://www.kralenenkralen.nl/gutermann_ ... arels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of je een Pipoos in je buurt hebt, maar daar verkopen ze ze ook als het goed is.
Iig veel succes!
Groetjes,
Helena
Helena
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: