iemand advies voor een mooie portfolio

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Annemarie!
Bead Fan

Bericht door Annemarie! » vr 28 jul 2006 19:15

hallo allemaal

ik had een vraagje het lijkt me helemaal leuk om een soort portfolio te hebben.
Heeft iemand al een een portfolio of heb je tips?
ik hoor het graag!
oja en als jullie een portfolio achtig iets hebben wat doen jullie er dan allemaal mee?
groetjes Annemarie :-)

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 28 jul 2006 19:42

hoihoi,

ik heb zelf geen portfolio, maar ik heb wel ideetjes. Bij de hema of bij een andere winkel heb je vaak van die insteekhoesjes maar dan voor foto's.
Als je dan je mooiste sieraden uitprint en dan in een hoesje stopt, en dan aan de achterkant van de foto zet je hoe het is gemaakt en wat het kost enz.
Als iemand nieuwsgierig is naar je sieraden kan je de map laten zien, of meenemen in je tas ofzo. Er zijn ook veel pocketfotoboekjes, waar je per bladzijde 1 foto kan doen. Misschien een idee om mee te nemen?

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 28 jul 2006 19:47

Ik heb al mijn fotos afgedrukt met prijs en bestelnummer en in een map zitten. Ik laat die ook altijd zien.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 28 jul 2006 21:47

Ik heb mijn digitale foto's laten afdrukken en die zitten nu in zo'n flip-over foto-album.
Groetjes, Melanie

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » vr 28 jul 2006 22:54

Je kan ook je foto's af laten drukken in een album, word dan een kompleet fotoboek, hoef je zelf niets meer aan te doen, je kan er zelfs tekst bij invoeren. Ik heb het laatst met de foto's van de kinderen laten doen bij http://www.personalgifts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Ik vond het niet duur, moet je maar eens kijken.

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » za 29 jul 2006 08:09

annemiek schreef:Je kan ook je foto's af laten drukken in een album, word dan een kompleet fotoboek, hoef je zelf niets meer aan te doen, je kan er zelfs tekst bij invoeren. Ik heb het laatst met de foto's van de kinderen laten doen bij http://www.personalgifts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Ik vond het niet duur, moet je maar eens kijken.
Het is inderdaad niet duur, heb de site bij mijn favo's gezet. :lol:
Groetjes en kraalplezier van Mieke

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 29 jul 2006 10:28

Ja en je hebt het binnen een week in huis!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 29 jul 2006 10:34

Het is erg mooi, maar mezer geschikt voor gezinsfotos denk i. Zelf heb ik ook een odnerdeel met verkochte kettingen en die kan ik makkelijk verplaatsten in mijn map, ook als er nieuwe fotos bijkomen ofzo, hoe doen jullie dat?

Kiki
Bead Lover

Bericht door Kiki » za 29 jul 2006 22:48

Hallo Annemarie,
Ik heb bij *piep* een mooie zwartemap A4 formaat gekocht. Er zitten tig insteekvellen in. Daarin zitten de foto's van al de sieraden die ik gemaakt heb. Ik neem de map mee naar de sieradenpartys zodat men - buiten de sieraden die ik meeneem - ook kan kiezen uit sieraden die al eens verkocht zijn (ik verkoop hooguit 3 x hetzelfde sieraad)
Verder neem ik het nogal eens mee als ik ergens op een avondje kom waar veel mensen zijn zodat ik het daar kan laten zien, of naar het werk. Werkt perfect.
Alhoewel....zelf dragen werkt bij mij in ieder geval nog het beste. Ik heb al eens een ketting midden op straat aan een wildvreemde verkocht die mij op mijn ketting aansprak; ik had hem notabene net af.
Groetjes

*bericht aangepast door moderator, naam noemen van groothandel is niet toegestaan, ook niet als het geen kralen en aanverwante artikelen betreft.
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Gesloten