Ik weet niet hoe dat bedrag van 2000,-- euro ontstaan is maar volgens mij is het toch echt minder nl. ca. 1000 euro. Kan die 2000 uit de gulden tijd komen? Je bent dan niet BTW plichtig en daarvan moet je een schriftelijke verklaring hebben van de Belastingdienst. Die kun je makkelijk aanvragen en/of downloaden.
Je moet wel een goede administratie bijhouden dus bonnetje van inkopen en facturen/bonnen van de verkoop. Bedenk wel dat als je geen copiefacturen kunt overleggen van je verkopen, de Belastingdienst uitgaat van geschatte (lees hoge) bedragen.
Ze maken het wel makkelijker bij de Belasting maar ze zijn niet gek. Er wordt zeer actief gespeurd op allerlei sites (zoals Marktplaats) naar hobbisten die verkopen.
Belasting; tochj oppassen!
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
-
kraal-kaatje
- Bead Reader
Bonnetjes?
Hmm,
ik krijg nooit bonnetjes van mijn aankopen...
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Bonnetjes?
als je iets besteld op internet, krijg je dan nooit een factuur bij je bestelling, ik wel hoor.kraal-kaatje schreef:Hmm,
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Omdat er momenteel een ander topic over de belasting aktief is http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; en dit topic daar min of meer een reactie op lijkt te zijn ... sluit ik deze ... om te vermijden dat we verschillende topics over eenzelfde onderwerp hebben lopen! 
Groetjes Wendy