Verkoop wordt verpest door te goedkope ingekochte spullen
Ik heb met Koninginnedag op een soort braderie gestaan. Ik sta niet vaak met mijn kettingen ergens, maar als ik ergens ga staan dan bouw ik de kraam ook op met mooi gedrapeerde stoffen, verhogingen, borden waar mijn kettingen aanhangen e.d.
Ik kreeg ook heel veel complimenten, maar kreeg ook te horen dat mijn kraam voor Koninginnedag veel "te netjes" was. Daardoor zag het er allemaal te duur uit en zou ik weinig verkopen.
Van anderen kreeg ik weer te ik te horen dat ik veel te goedkoop was.
Ik had wat kettingen die ik niet leuk meer vond en eigenlijk wilde uithalen in een mandje gedaan voor € 1,00. Ik dacht, wie weet doe ik er iemand wel een plezier mee.
Wat denk je, ik heb alleen een paar kettingen uit dat "rommelmandje" verkocht. Hoofdzakelijk aan kinderen die "iets" voor moederdag aan het zoeken waren. Al met al is het erg tegengevallen.
Ik kreeg ook heel veel complimenten, maar kreeg ook te horen dat mijn kraam voor Koninginnedag veel "te netjes" was. Daardoor zag het er allemaal te duur uit en zou ik weinig verkopen.
Van anderen kreeg ik weer te ik te horen dat ik veel te goedkoop was.
Ik had wat kettingen die ik niet leuk meer vond en eigenlijk wilde uithalen in een mandje gedaan voor € 1,00. Ik dacht, wie weet doe ik er iemand wel een plezier mee.
Wat denk je, ik heb alleen een paar kettingen uit dat "rommelmandje" verkocht. Hoofdzakelijk aan kinderen die "iets" voor moederdag aan het zoeken waren. Al met al is het erg tegengevallen.

Groetjes
Hilde
Eventjes off-topic.
Ik vind het verschrikkelijk onbeschoft dat je de banner van een ander gebruikt voor je eigen ding! Ik kan me niet voorstellen dat degene van wie die banner is dat goed vind! Echt belachelijk!
Volgende keer mag je hem trouwens wel beter bewerken want dit ziet er echt te lelijk uit!
(banner verwijdert door Ria)
Ik vind het verschrikkelijk onbeschoft dat je de banner van een ander gebruikt voor je eigen ding! Ik kan me niet voorstellen dat degene van wie die banner is dat goed vind! Echt belachelijk!

Volgende keer mag je hem trouwens wel beter bewerken want dit ziet er echt te lelijk uit!
(banner verwijdert door Ria)
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Naatjuh Ik heb de banner verwijderd. Ik geloof dat dit een banner is die vrij is om te gebruiken in forum software. Zo zijn er ook 3 shops met dezelfde layout. Dus misschien eerst even nachecken voordat je zoiets als dit post. Het kan zowiezo altijd beter even via email of pb.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Nee ria dit is een banner die speciaal gemaakt is voor het sieraden forum en dus absoluut niet gebruikt mag worden voor andere dingen!Ria schreef:Naatjuh Ik heb de banner verwijderd. Ik geloof dat dit een banner is die vrij is om te gebruiken in forum software. Zo zijn er ook 3 shops met dezelfde layout. Dus misschien eerst even nachecken voordat je zoiets als dit post. Het kan zowiezo altijd beter even via email of pb.

Deze mevrouw heeft al zo veel emails gekregen en ze trekt zich er niets van aan, misschien dat ze het nu op deze manier wel wil begrijpen...
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Nou ja soms worden er dingen geschreven voordat er navraag over iets wordt gedaan. In the heat of the battle zoals ze dat op zijn engels zeggen
Heeft dus niets te maken met wat ik van je denk 
Maar ik blijf bij mijn standpunt dit hoort hier niet thuis, dit moet via pb of emails. Je zet haar nu te kakken en als ze niet op jullie emails reageerd dan lapt ze dit toch ook aan haar laars lijkt me. En anders bellen jullie haar toch. Of heeft ze geen contact gegevens op haar site staan?

Maar ik blijf bij mijn standpunt dit hoort hier niet thuis, dit moet via pb of emails. Je zet haar nu te kakken en als ze niet op jullie emails reageerd dan lapt ze dit toch ook aan haar laars lijkt me. En anders bellen jullie haar toch. Of heeft ze geen contact gegevens op haar site staan?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Mijn laatste ervaring met zoiets was toevallig ook op een beurs in apeldoorn !!
Ik stond daar ook met mijn kralen, mijn kraam netjes opgebouwd enzo en naast mij komt een vrouw te staan met ook o.a. kettingen. Ze had ook beelden van kneedbaarhout erbij. Maar zij had van nylondraad en met rocailles enzo kettingen gehaakt , en daar had ze er wel 50 van! Voor klein prijsje deed ze die weg en dat liep ook wel. Terwijl ik daar naast staat met gehaakte kettingen op staaldraad waar o.a. dure handgemaakte glaskralen inzaten, en die wil ik er wel uit hebben. Geen vergelijking eigenlijk maar je merkte wel dat de mensen de goedkope wilden ook al zaten daar eigenlijk voor plastic kraaltjes in. (Niet om die vrouw af te kraken hoor!). gellukkig viel het op het eind nog mee toch nog waardering voor mijn sieraden gehad en wel verkocht door mensen die er gewoon wel wat meer voor over hadden. Maar toch, niet super als zoiets naast elkaar komt te staan, de keer ervoor had de organisatie ervoor gezorgd dat sieraden verspreid kwamen te staan, hopelijk doen ze dat de volgende keer ook.
Ik stond daar ook met mijn kralen, mijn kraam netjes opgebouwd enzo en naast mij komt een vrouw te staan met ook o.a. kettingen. Ze had ook beelden van kneedbaarhout erbij. Maar zij had van nylondraad en met rocailles enzo kettingen gehaakt , en daar had ze er wel 50 van! Voor klein prijsje deed ze die weg en dat liep ook wel. Terwijl ik daar naast staat met gehaakte kettingen op staaldraad waar o.a. dure handgemaakte glaskralen inzaten, en die wil ik er wel uit hebben. Geen vergelijking eigenlijk maar je merkte wel dat de mensen de goedkope wilden ook al zaten daar eigenlijk voor plastic kraaltjes in. (Niet om die vrouw af te kraken hoor!). gellukkig viel het op het eind nog mee toch nog waardering voor mijn sieraden gehad en wel verkocht door mensen die er gewoon wel wat meer voor over hadden. Maar toch, niet super als zoiets naast elkaar komt te staan, de keer ervoor had de organisatie ervoor gezorgd dat sieraden verspreid kwamen te staan, hopelijk doen ze dat de volgende keer ook.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
Re: Verkoop wordt verpest door te goedkope ingekochte spulle
Hoi Geraldina,Geraldina schreef:Ik stond laatst met mijn zelfgemaakte sieraden op de markt in Apeldoorn. Heb nog wel verkocht maar je snapt dat zelfgemaakte sieraden duurder zijn.Stonden er allemaal mensen naast me met kettingen voor 2 euro en nog goedkoper!!! Hoe moet je daar tegen concureren? Ik baalde enorm. Ze hadden zelfs prachtige horloges van 3 euro dat was allemaal ingekocht. Mensen bij mijn kraam vonden mijn werk mooi maar dan komen ze voor inspiratie en ik ben helemaal niet duur gaf er zelfs een gratis trendy tas bij!! Dat gezeur over te duur dan heb ik het over 3 euro en zo. Ik weet niet of ik ooit nog ga verkopen. Kijk maar op: http://www.dinadesign.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dan lees je een verslag van de markt en hoe mijn kraam er uitzag zie je op de foto's.
Als iemand serieuze verkooptips heeft stuur ze dan naar: post4geraldina@gmail.com
Als ik de site klik die je had vermeld, dan krijg ik een soort van een helderziende pagina??? Waar kan ik dan jou verslag en fotoos zien?
Groetjes
Kralenfan
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
volgens mij is het wel dezelfde link, ik heb toen ook gegekeken idd en weet dat ik sieraden en de braderie gezien heb en ook dat ze zelf goede handel met goedkope tassen er op had staan...... misschien inhoud veranderd omdat de handel echt teveel verpest werd 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ