eerste opdracht!
eergisteren was het zover, kreeg te horen dat ik voor het muziekkorps waar ik bij zit 12 kettingen mag maken voor de guard! de eerste keer dat ik zoveel kettingen mag maken, al wel meer een ketting in opdracht gemaakt maar zoveel......
ben vandaag begonnen, het liefst moeten ze aanstaande zaterdag klaar zijn omdat we dan een wedstrijd hebben.......
dus dat wordt hard werken, hopelijk komen de kralen die ik er nog voor besteld heb op tijd binnen......
ik heb geen camera maar ik vraag wel of ze een zaterdag een foto maken van de hele groep, zodat ik die kan posten....
vind het allemaal zo spannend......
maar nu nog een vraag: wat voor meerprijs vragen jullie meestal voor het maken van een ketting, exclusief de materialen?
groetjes Monica
ben vandaag begonnen, het liefst moeten ze aanstaande zaterdag klaar zijn omdat we dan een wedstrijd hebben.......
dus dat wordt hard werken, hopelijk komen de kralen die ik er nog voor besteld heb op tijd binnen......
ik heb geen camera maar ik vraag wel of ze een zaterdag een foto maken van de hele groep, zodat ik die kan posten....
vind het allemaal zo spannend......
maar nu nog een vraag: wat voor meerprijs vragen jullie meestal voor het maken van een ketting, exclusief de materialen?
groetjes Monica
Groetjes Monica
~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~
( Ik kwam, ik zag en ik schreef)
~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Wat leuk!!!!!! Hoop dat het gaat lukken met de foto...
vwb de prijs en de meerkosten ; zoekfunctie
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... rkoopprijs" onclick="window.open(this.href);return false;
vwb de prijs en de meerkosten ; zoekfunctie
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... rkoopprijs" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Ja dat zou ik ook wel willen... maar ja als ik voor een bepaalde geregen ketting waar ik 15 uur mee bezig ben geweest 310 euro reken (materialen zijn dan zo rond de 10 euro) dan koopt zeker niemand hem... en het is een hobby voor mij natuurlijk, dus zoveel vraag ik er dan echt niet voor hoor. dan blijf ik echt met alles zitten en ik kan er zelf maar 1 tegelijk om haha.Armande schreef:Ik reken altijd een uurloon gewoon, zo'n 20 euro per uur. Dus een half uur werk is een tientje. Altijd beetje nattevingerwerk ook.
Groetjes,
Brenda
Brenda
nou heb vandaag gelukkig nog een aantal kralen binnen gekregen dus het moet goed komen, als het goed is komen morgen de laatste binnen. heb het voorwerk gisteren gedaan: een deel van de slotjes eraan gezet, kan nu vanavond de eerste 5 maken, dus nog 6 te gaan....
Moet helemaal goed komen..
groetjes Monica
Moet helemaal goed komen..
groetjes Monica
Groetjes Monica
~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~
~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~