koninginnedag!!!
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik wil ook wel op een braderie staan maar dan niet in Volendam want hier vinden ze het dom iemand van 17 die op een rommelmarkt of een braderie staat, en ik moet nog een paar weken naar school dus ik ga volgend jaar denk ik ergens anders staan, eerst ff een voorraadje maken natuurlijk zoals Dreams al zei.
En als ik op vakantie ga in Limburg ga ik daar natuurlijk ook ergens een plekje bemachtigen op een braderie of op die camping zelf:P
En als ik op vakantie ga in Limburg ga ik daar natuurlijk ook ergens een plekje bemachtigen op een braderie of op die camping zelf:P
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Het was heeeeeel erg koud en nat, maar ondanks dat heb ik goed verkocht! Ik stond dit jaar voor het eerst met sieraden en het is me niet tegengevallen!! Ik denk volgend jaar alleen wel drie keer na als er weer zulk slecht weer voorspeld wordt... Bovendien ga ik niet meer 's avonds en overdag staan (zo ging het dit jaar bij mijn ouders in het dorp, eigenlijk kon je 's nachts ook wel blijven staan maar aangezien niemand in het stikdonker sieraden koopt ben ik tussendoor maar een paar uurtjes in bed gaan liggen).
Maar al met al was het het zeker waard!
Maar al met al was het het zeker waard!
Groetjes,
Brenda
Brenda
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer:
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
ik heb echt aan jullie gedacht, het was hiet zó slecht weer
....
ben echt blij dat ik me er niet aan gewaagd heb ( heb het eens met de pinksteren gedaan, op de hele dag 20 kettingen verkocht en dat vind ik te weinig - moest ook een kraam huren van 45 euro dusss...- )
sta tegenwoordig alleen op hele kleine marktjes.
ben echt blij dat ik me er niet aan gewaagd heb ( heb het eens met de pinksteren gedaan, op de hele dag 20 kettingen verkocht en dat vind ik te weinig - moest ook een kraam huren van 45 euro dusss...- )
sta tegenwoordig alleen op hele kleine marktjes.
Groetjes van jolanda
Nou ik heb best goed verkocht vind ik... niet extreem hoor maar ik ben er blij mee en ik zou super blij zijn als ik 20 kettingen verkocht zou hebben haha maar goed...
wij hebben het heel de dag droog gehouden en idd ook veel mensen die erg verbaasd zijn dat je het allemaal zelf hebt gemaakt en het erg kanp vinden is idd ook erg leuk om te horen!
wij hebben het heel de dag droog gehouden en idd ook veel mensen die erg verbaasd zijn dat je het allemaal zelf hebt gemaakt en het erg kanp vinden is idd ook erg leuk om te horen!