peperkamp.com
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer:
Wie heeft er gehoord van http://www.peperkamp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben door hen gevraagd om mee te doen om via hen mijn sieraden te verkopen, is er iemand die ervaring met deze site heeft.
Ik wil graag meningen, wat zal ik doen?
Ik ben door hen gevraagd om mee te doen om via hen mijn sieraden te verkopen, is er iemand die ervaring met deze site heeft.
Ik wil graag meningen, wat zal ik doen?
Hex
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik heb er geen ervaring mee, maar het is zo te zien net zoiets als de sites van trendysieraden en craftygirls?
Wat zijn de voorwaarden, kost het jou geld om daar je sieraden op te laten zetten?
Ik moet zeggen, vind het er wel netjes en stijlvol uitzien
Zelfs als je het niet doet, het is toch een groot compliment om gevraagd te worden!! 
Wat zijn de voorwaarden, kost het jou geld om daar je sieraden op te laten zetten?
Ik moet zeggen, vind het er wel netjes en stijlvol uitzien
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik ken de site niet, maar het ziet er goed uit. Leuk om te mogen promoten met je sieraden daar. Wel een eer om gevraagd te worden. En als je er verder niets voor hoeft te betalen is dat natuurlijk de moeite waard lijkt mij. Hopelijk wordt er dan wel goed verkocht via die site.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Dat staat bij contact en info.Peperkamp.com is een initiatief van Lyone Peperkamp, geinspireerd door vader Jos Peperkamp, de enige Nederlander die ooit tweemaal de International Diamond Award wist te winnen. Lyone is zelf finaliste geweest van de International Diamond Award 2000.
Lijkt me een solide site.
En ze vragen mega prijzen.
Lijkt me een hele eer om daar te mogen staan, zou het gewoon doen, en niet bang zijn je prijzen aan te passen, in Nederland moeten ze ook maar eens wennen aan het feit dat handgemaakt en unieke stukken gewoon van grote waarde zijn.
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer:
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer:
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik maar zoeken en zoeken... maar je staat niet op de Engelse site! Wel bij de Nederlandse zag ik. Op de ontwerperspagina krijg ik een kruisje te zien in plaats van een plaatje bij jou, de rest kan ik wel allemaal zien. En in plaats van je biografie pagina krijg ik een pagina met producten te zien. Is dat nog 'under construction' allemaal?
Ik vind je sieraden echt super en ik hoop dat je goed gaat verkopen, succes!
Ik vind je sieraden echt super en ik hoop dat je goed gaat verkopen, succes!
- Marlies/Hex-sieraden
- Bead Interested
- Contacteer: