Ik heb alleen ene telefoonnummersandra schreef:wel goed idee, je kan het altijd proberen!!Haematodipsia schreef:Ik zou haar wel laten weten hoe het zit bvb een mail sturen met daarin de vraag of ze misschien een andere keer wil omdat je net een hoop kralen speciaal voor haar gekocht hebt en je denkt dat ze echt speciaal zijn enz (beetje ophemelen), en dan hopen dat ze de hint begrijpt. Ik zelf vind dat ze dat eigenlijk niet kan maken.
Natuurlijk heb je nu zelf wel leuke kralen voor als je een keer kinderkettignen wilt gaan maken
verdikkeme
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik denk dat bellen ook een goeie oplossing is. Misschien iets als: Hallo, misschien heeft u interesse voor een workshop voor een andere gelegenheid, een communie bijvoorbeeld. Want ik heb nu een hele hoop kralen die uitermate geschikt zijn voor die leeftijd aangekocht omdat ik dacht dat ik ze zou nodig hebben...
Ja DAT is wel een goed idee zeg! dat kan ik altijd proberen!Haematodipsia schreef:Ik denk dat bellen ook een goeie oplossing is. Misschien iets als: Hallo, misschien heeft u interesse voor een workshop voor een andere gelegenheid, een communie bijvoorbeeld. Want ik heb nu een hele hoop kralen die uitermate geschikt zijn voor die leeftijd aangekocht omdat ik dacht dat ik ze zou nodig hebben...
THANX!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!