sieraden maken-een aflopende zaak?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
KralenElfje
Bead Interested

Bericht door KralenElfje » di 14 mar 2006 16:56

sonja86 schreef:
in utrecht zag ik pas ook nog een winkel verdwijnen. waar ie heen is gegaan weet ik niet, ik gok failliet
Er zijn er redelijk kort geleden 2 verhuisd, dat zou het ook kunnen zijn :wink:
Klopt...Pink nog wat...was eerst gevestigd in een keldertje bij de gracht...en zit nu in het waar die Nederlandse films is opgenomen... (sorry, woon nog maar 3 maanden in Utrecht)

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » di 14 mar 2006 18:42

KralenElfje schreef:
sonja86 schreef:
in utrecht zag ik pas ook nog een winkel verdwijnen. waar ie heen is gegaan weet ik niet, ik gok failliet
Er zijn er redelijk kort geleden 2 verhuisd, dat zou het ook kunnen zijn :wink:
Klopt...Pink nog wat...was eerst gevestigd in een keldertje bij de gracht...en zit nu in het waar die Nederlandse films is opgenomen... (sorry, woon nog maar 3 maanden in Utrecht)
de creatieruimte heb ik het over. die zat aan de vismarkt (aan de gracht en dan moest je met een trap naar beneden). bedoel jij die ook? wil anders graag weten waar ie heen is gegaan, vond het altijd een leuk winkeltje!

muis26
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door muis26 » di 14 mar 2006 19:25

Dat is inderdaad de creatie ruimte, die is een aantal meters opgeschoven naar een pandje bovenaan de gracht, ik meen op een hoek, en heet nu de Pink nogiets.

Ben nog niet in de nieuwe winkel geweest; ze waren net aan het verhuizen toen ik voor het laatst in Utrecht een paar weken geleden.
Groetjes,
Christa

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » di 14 mar 2006 19:31

muis26 schreef:Dat is inderdaad de creatie ruimte, die is een aantal meters opgeschoven naar een pandje bovenaan de gracht, ik meen op een hoek, en heet nu de Pink nogiets.

Ben nog niet in de nieuwe winkel geweest; ze waren net aan het verhuizen toen ik voor het laatst in Utrecht een paar weken geleden.
ow gelukkig is ie niet helemaal weg :lol: ik zal eens even kijken als ik weer in de stad ben. dus in de buurt daar op een hoek? ik ben benieuwd :D

sonja86
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door sonja86 » di 14 mar 2006 21:48

Ja, creatieruimte die onder aan de gracht zat is verhuisd naar de hoek richting de dom. Wist niet dat die een andere naam heeft gekregen.
groetjes
Sonja

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » wo 15 mar 2006 12:44

Die vond ik op de site van creatieruimte. Ik vind het een leuke winkel, heb daar ook de workshop gevolgd, maar soms best aan de prijs.
Lichte Gaard 1 (winkel/workshops): Vanaf de Steenweg (hoofdwinkelstraat) loop je alsmaar rechtdoor, totdat je aankomt bij een t-splitsing. Sla hier rechtsaf en ga vervolgens de eerste links (je loopt dan recht op De Dom af). Over de brug zitten we rechts op het hoekje.

Oudegracht a/d werf 309 (workshops/kantoor): Vanaf de Steenweg (hoofdwinkelstraat) loop je alsmaar rechtdoor, totdat je aankomt bij een t-splitsing. Ga rechtsaf en loop alsmaar rechtdoor, totdat je vanzelf op de Oude Gracht terecht komt. Bij nummer 309 ga je naar beneden en in de werfkelder 309 aan de werf(dus beneden aan het water) zitten wij!

De Creatieruimte gaat haar naam veranderen in Pink Pepper!

Daarnaast verhuist onze winkel van de Vismarkt 11 a/d werf, naar de Lichte Gaard 1 in Utrecht.

Deze nieuwe locatie bevindt zich 20 meter verderop vanaf de oude locatie, ofwel op het hoekje van de straat naar de Dom.

Vanaf 6 februari zijn wij geopend en nodigen we je van harte uit om onze nieuwe winkel te bezoeken!

Gesloten