Sieraden goed genoeg voor de verkoop?
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Als je wil weten of een koper je sieraden goed genoeg vindt, is het beste ze aan te bieden, maar ik zou mezelf niet belachelijk willen maken door sieraden aan te bieden waar mensen mee lachen.
Ik zou als ik nog wat meer heb bij enkele kapsalons willen informeren om de kettingen en armbanden daar te leggen, maar zouden jullie je mening willen geven? Zijn ze goed genoeg om het te proberen? Met redelijke kans dat het lukt bedoel ik dan. Hier staan bijna al mijn creaties, ook enkele die al verkocht zijn aan vrienden:
http://photobucket.com/albums/c6/koregloria
Ik zou als ik nog wat meer heb bij enkele kapsalons willen informeren om de kettingen en armbanden daar te leggen, maar zouden jullie je mening willen geven? Zijn ze goed genoeg om het te proberen? Met redelijke kans dat het lukt bedoel ik dan. Hier staan bijna al mijn creaties, ook enkele die al verkocht zijn aan vrienden:
http://photobucket.com/albums/c6/koregloria
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat juist familie en vrienden veel lastiger klanten zijn, dit moet nog even anders en dat willen ze zus en zo.
Dus gewoon aanbieden die hap, je maakt mooie dingen.
Dus gewoon aanbieden die hap, je maakt mooie dingen.
Laatst gewijzigd door Ayla op vr 03 feb 2006 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Hè meis, wat naar. Niks ernstigs gelukkig maar toch de schrik en misschien spierpijn. Wees maar even lief voor jezelf en koop maar lekker wat mooie kralenspulletjes. Kun je weer nieuwe mooie sieraden maken!Haematodipsia schreef:ik ga straks naar Leuven, kralen shoppen met neiuwjaarsgeld. Heb ik wel verdiend vind ik, ik heb gisteren een ongeluk gehad, gelukkig niks ernstig
Ik ben vandaag alleen maar door de tuinstoel gezakt buiten (een Hartman??!!) en op mijn stuitje geland. Mijn hele rug is hiervan al beurs. Laat staan wat je voor spierpijn je kunt krijgen van een echt ongeluk!
Lieve groet van Fairy