Paar vraagjes..

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Diam0nd
Bead Designer
Paar vraagjes..

Bericht door Diam0nd » do 15 dec 2005 09:06

Hallo iedereen,

ik had een paar vraagjes over de verkoop van sieraden.
Gebruiken jullie veel swarovski in jullie sieraden? Want de prijs loopt best hoog op als je swarovski gebruikt (in sommige gevallen :lol: )
Nu hoorde ik dat er ook plakstenen van glas werden verkocht.. Dat lijkt mij beter om in je sieraden te verwerken als je het wilt verkopen.. Men kijkt toch meestal naar de goedkopere.
En het lijkt mij beter om acrylfacetkralen te verwerken in ringen e.d (ik ben eigenlijk niet helemaal weg van kunstofkralen)., omdat swarovski weer zo duur uitkomt. Wat gebruiken jullie meestal voor jullie ringen?

Enne de laatste vraag nog, hoeveel sieraden nemen jullie ongeveer mee om te verkopen..?
Groetjes
Afbeelding

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » do 15 dec 2005 09:27

Ik werk met verschillende materialen, toen ik begon gebruikte ik acrylkralen.
Ze zijn tegenwoordig best mooi en hebben ook een schittering, nu werk ik veel met glaskralen, maar ik gebruik de acryl kralen ook nog, met name in kettingen waar veel kralen in moeten, anders worden ze te zwaar.
Dit doe ik wel altijd in overleg met mijn klant.
Ik verkoop meestal custum made, dit wel zeggen hun geven door wat ze ongeveer willen hebben in welke kleur en het liefs welk materiaal, daarop maak een prijsberekening en leg hun dit voor.
Soms geef ik een bereking voor zowel acryl als voor kristal(glas) kralen. het is dan aan de klant welke ze wil.

Ringen rijgen doe ik niet, ik weet wel dat je met glaskralen voorzichtig moet zijn dat het de nylon niet doorsnijd als er scherpe randjes aanzitten.
Ik maak mijn ringen, als ik ze maak dan altijd van verzilverd draad met kralen.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Marsha1979
Bead Dreamer

Re: Paar vraagjes..

Bericht door Marsha1979 » do 15 dec 2005 12:06

Diam0nd schreef:Gebruiken jullie veel swarovski in jullie sieraden? Want de prijs loopt best hoog op als je swarovski gebruikt (in sommige gevallen :lol: )
Nu hoorde ik dat er ook plakstenen van glas werden verkocht.. Dat lijkt mij beter om in je sieraden te verwerken als je het wilt verkopen.. Men kijkt toch meestal naar de goedkopere.
Ik gebruik veel Swarovski in mijn sieraden maar als je weet waar je goedkoop Swarovski kan kopen scheelt het ook wel in de prijs :wink: De Swarovski steentjes blijven veel langer goed, ik heb wel eens gehoord dat de "gewone" plaksteentjes na een tijdje dof worden en dat is natuurlijk ook wel zonde. Als je erbij zet dat je Swarovski steentjes hebt gebruikt dan willen mensen er heus wel wat meer voor betalen :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 15 dec 2005 19:58

Creadream verkoopt nu ook kunststof plakstenen en ook facetkralen :wink: Ik heb gelezen dat die heel mooi zijn. Ik zou die kralen ook nog een keer bestellen voor sieraden waar heel veel kralen in moeten, maar dat is er nog niet van gekomen :oops:

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » do 15 dec 2005 21:32

Ik zou in ringen geen kunststof gebruiken, als ik bij mezelf al naga hoe vaak ik ergens tegen aan stoot of langs kras.... en kunststof wordt dan natuurlijk erg snel lelijk, krassen blijf je erg goed zien :?
Dit geldt bij mij ook voor armbanden trouwens.
Groetjes,
Helena

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » do 15 dec 2005 22:14

Ik gebruik inderdaad veel Swarovski in mijn kettingen en moet zeggen het verkoopt erg goed de laatste tijd.

Gesloten