mijn eerste sieraden markt 11/12 nov
eindelijk is het dan zover 11 en 12 nov. sta ik voor het eerst met mijn sieraden op een hobbymarkt in een winkelcentrum.
Vind het super spannend/eng niet dat het mijn eerste is (wel met sieraden) want heb z'n 12jaar als hobby gehad het maken van betonbeelden en deze verkocht ik op markten en aan huis. Dus ervaring genoeg, maar dit is toch iets heel anders.
Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, dus doe ik dat ook maar niet. Zie wel hoe het loopt.
Ik heb er teminste ontzettend veel zin in.
Vind het super spannend/eng niet dat het mijn eerste is (wel met sieraden) want heb z'n 12jaar als hobby gehad het maken van betonbeelden en deze verkocht ik op markten en aan huis. Dus ervaring genoeg, maar dit is toch iets heel anders.
Weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, dus doe ik dat ook maar niet. Zie wel hoe het loopt.
Ik heb er teminste ontzettend veel zin in.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta
Groetjes Gitta
-
- Bead Dreamer
Sorry voor de late reactie, maar druk en beetje ziekies
Het was heel geslaagd heb lekker verkocht.
Vooral veel sleutelhangers en van die koordjes voor aan je mobiel.
Bijna allemaal voor 5dec.
En super lange kettingen (250cm) van kleine kraaltjes, die je dan op alle lengtes kan laten hangen.
En ook nog van die super ringen die je moest beplakken met steentjes.
In totaal voor z'n 185 euro verkocht. Dan is de kraamhuur er al af deze was 30 euro voor 2 dagen.
Dus ben super tevreden en dat voor een eerste keer, ga er natuurlijk niet vanuit dat het altijd zo zal wezen. Daar heb ik teveel ervaring voor om daarvan uit te gaan

Het was heel geslaagd heb lekker verkocht.
Vooral veel sleutelhangers en van die koordjes voor aan je mobiel.
Bijna allemaal voor 5dec.
En super lange kettingen (250cm) van kleine kraaltjes, die je dan op alle lengtes kan laten hangen.
En ook nog van die super ringen die je moest beplakken met steentjes.
In totaal voor z'n 185 euro verkocht. Dan is de kraamhuur er al af deze was 30 euro voor 2 dagen.
Dus ben super tevreden en dat voor een eerste keer, ga er natuurlijk niet vanuit dat het altijd zo zal wezen. Daar heb ik teveel ervaring voor om daarvan uit te gaan

Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta
Groetjes Gitta