Van die 'maar' weet ik niks af
Wat ik wel weet is dat er t.o.v. een aantal jaren gelden een paar dingen in de wet zijn veranderd.
De belangrijkste is, wat de belasting betreft, dat de belasting moet kunnen aantonen dat ik niet hobby-matig bezig ben en dat ik er aan verdien.
Dat zullen ze voorlopig dus niet kunnen aantonen, want ik heb voorlopig mijn onkosten er nog niet eens uit en dat kan ik aantonen.
Om mijn hobby te kunnen blijven voortzetten (wat op dit moment ook nog steeds het belangrijkste is), is het voor mij nodig, gezien mijn financiele situatie, dat ik mijn handgemaakte sieraden kan verkopen. Om mijn sieraden te kunnen verkopen, moet ik de mensen laten weten dat ik besta en dat kan volgens mij alleen door reclame te maken.
Voor zover ik weet, overtreed ik geen enkele wet.
Mocht dat per ongeluk wel het geval zijn, dan ben ik mij daar niet van bewust en ik zal dat dan wel merken. Dan staan ze vanzelf wel een keer bij mij op de stoep. Maar daar ben ik helemaal niet bang voor, want ik ben er zelf van overtuigd dat ik niks tegen de wet in doe en dat ik op een eerlijke manier bezig ben.
En daarom ook durf ik aan de hele wereld te laten weten via internet en mijn (toekomstige) auto-reclame dat ik sieraden maak die mensen van mij kunen kopen.
Stonden ze maar eens keer bij me op de stoep..... dan heb ik een mooie aanleiding om daar via de media een grote ophef over te maken. Betere reclame kan je niet hebben en wie weet wordt ik dan wel ondekt
Nee hoor.... ik ben niet bang dat ik problemen krijg of dat ik iets doe wat niet mag. Ik zou niet weten wat