moeilijke klanten

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 27 sep 2005 19:11

sanny schreef:Ik heb een keer een klant gehad, die een tube twee componenten lijm gekocht had. Komt ze een week later terug met de tube, hij deed het niet....... Nou laat u maar eens zien. Komt er een plastic zakje uit haar tas met een halve tube erin. Jullie weten misschien wel dat het een soort dubbele injectiespuit is met een rode induwwer erin (zal ik maar zeggen.
Is de hele achterkant van het apparaat weg. Ik vraag aan haar waar dat is. Nooit gehad. Nou dat kan niet verbaasd2 . Zit op een kaart, als je het verkoopt. Ze blijft volhouden dat ze het zo gekocht heeft en dat het vanaf het begin, aan het eind al lekte. Even later komt haar man binnen, want die vond het erg lang duren en vraagt aan mij wat mijn probleem nou eigenlijk is?
Ik leg hem het "probleem" van zijn vrouw uit. Hij zegt tegen haar; "o, dat is dat rode ding wat je weggegooid hebt omdat je niet meer wist waar het hoorde". Mevr. een rood :oops: hoofd. "o, ja, dat was ik even vergeten. Doe maar een nieuwe tube. :-((
HAHAHAHA lekker zo'n man.
Kralen make the world go round!

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 01 okt 2005 12:31

Armande schreef:
sanny schreef:Ik heb een keer een klant gehad, die een tube twee componenten lijm gekocht had. Komt ze een week later terug met de tube, hij deed het niet....... Nou laat u maar eens zien. Komt er een plastic zakje uit haar tas met een halve tube erin. Jullie weten misschien wel dat het een soort dubbele injectiespuit is met een rode induwwer erin (zal ik maar zeggen.
Is de hele achterkant van het apparaat weg. Ik vraag aan haar waar dat is. Nooit gehad. Nou dat kan niet verbaasd2 . Zit op een kaart, als je het verkoopt. Ze blijft volhouden dat ze het zo gekocht heeft en dat het vanaf het begin, aan het eind al lekte. Even later komt haar man binnen, want die vond het erg lang duren en vraagt aan mij wat mijn probleem nou eigenlijk is?
Ik leg hem het "probleem" van zijn vrouw uit. Hij zegt tegen haar; "o, dat is dat rode ding wat je weggegooid hebt omdat je niet meer wist waar het hoorde". Mevr. een rood :oops: hoofd. "o, ja, dat was ik even vergeten. Doe maar een nieuwe tube. :-((
HAHAHAHA lekker zo'n man.
hahahaha wat moest ik hier om lachen zeg!!!! wat een doos zeg hihihi
Groetjes van jolanda

Dootje
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Dootje » za 01 okt 2005 13:08

lisza schreef:Hihih, zo heb ik een keertje en mevrouw gehad die heel graag een blauw gekettelde horloge wilde, dit omdat ze die techniek zo mooi vond. Had dit bij een vriendin gezien en wilde persee zoon geketteld horloge!

Is goed, mevrouw een klokje uitgezocht en ik een horloge voor haar gemaakt.
In eerste instantie was ie te groot, dus kleiner gemaakt. Daarna was ie te klein, dus weer wat groter gemaakt. Toen was ie weer te groot en heb ik er maar andere kralen aan gezet. Toen was ie goed volgens mevrouw.

Mevrouw komt enkele weken later terug, de horloge was kapot. Ik kijk wat er was: bleek de horloge dus eigenlijk te klein waardoor mevrouw vrij hard moest trekken om het slotje dicht te maken, waardoor er een paar ringetjes open waren gaan staan.
Dus ik zeg tegen die mevrouw dat ik hem dus wat groter wil maken. Nee dat was niet nodig zei ze, ze had zelf al een oplossing bedacht: .........rijgen op elstiek, dan past ie altijd! ( terwijl ze persee een gekettelde wilde?!?!?!)

Ja ja dames, we maken het allemaal mee!

Groetjes Lisa
Zoiets had ik ook pas! Ik had voor mezelf een horloge. Wilde iemand anders ook. Dus ik maak zo'n horloge, is hij te groot, zegt ze, nou, als je dat stukje eraf haalt is hij goed. Dus ik maak hem kleiner, is hij te klein, moet ik hem wéér groter maken! :o
Het eindigt zelfs nog erger, ze komt 2 dagen later naar me toe dat het achterplaatje van het horlogeklokje zelf erafgegaan is toen ze het horloge op tafel legde!! :o
Of ik het terug wil sturen naar het bedrijf ofzo??
Wat moet ik dáár nou weer mee? :o

*horloges maak ik dus absoluut niet meer, daar heb ik het nou echt mee gehad...*
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 03 okt 2005 14:21

als iets te kort is zet ik er een verlengkettinkje aan :wink: rest is me gelukkig nog niet overkomen en ik :bid: dat dat zo blijft :roll:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » ma 03 okt 2005 14:43

" die verlengkettinkjes, nee hoor, die krijg ik voor geen mogelijkheid dicht, verzin maar wat ander's...."

haha daar ging ook mijn geniale plan! :lol:

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 03 okt 2005 15:08

sam schreef:" die verlengkettinkjes, nee hoor, die krijg ik voor geen mogelijkheid dicht, verzin maar wat ander's...."

haha daar ging ook mijn geniale plan! :lol:
:shock: :shock: :shock:
Krijg ze het anders wel dicht dan? :? Ik zie het verschil niet?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » ma 03 okt 2005 15:59

bijna niet nee. daarom doe ik altijd een iets groter ringetje aan een slotje, das makkelijker mikken :wink:

en voor deze keer mocht het ook wel omdat diegene anders altijd van die ronde sloten met zon staafje heeft. dus het zij vergeven haha :D

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » ma 03 okt 2005 16:26

Ik heb besloten om na deze horloges die ik nog heb liggen ook geen neiuwe horloges meer te maken!
ik vraag mensen die een horloge kopen altijd om hun pols op te meten zodat ik kan kijken of ie past.. (ookal is t op elastiek geregen)
Dat ie dan iets te groot kan zijn okee.. bied ik meestal aan gratis elastiek op te sturen zodat ze eventueel overnieuw kunnen rijgen, ze mogen t dan ook terugsturen dan maak ik t.
Nu was er laatst een meisje die zei dat het horloge t niet deed, dat ze naar de juwelier is geweest en dat die er een nieuwe baterij (die ik er gratis bijgaf..) erin had gedaan en dat ie t toen een half uur deed en daarna niet meer. Terwijl ik thuis gekeken had en alles deed t nog :(
En een meisje die zei dat er allemaal vlekken op haar horloge zaten :S ik verkoop heus geen dingen die er niet uit zien, en het was goed verpakt dus er kan ook niks tijdens de reis mee gebeurt zijn.. vervelend dat soort dingen :(

Dootje
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Dootje » ma 03 okt 2005 19:06

Ja, dat is echt vervelend, het is gewoon zonde, maakt het altijd net weer minder leuk. :(
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gesloten