harmonicabeurs

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
eelkehas
Bead Addict
Contacteer:
harmonicabeurs

Bericht door eelkehas » za 06 aug 2005 18:00

Vandaag op een harmonica beurs gestaan buiten rond de kerk.. was erg grappig om te zien.. was buiten en iedereen liep haast met harmonica (trekzak ;-)) om de schouders en sloot dan aan bij een groepje wat al aan het spelen was.. en speelde vrolijk een deuntje mee om vervolgs weer een eindje verderop te gaan staan bij een ander groepje ;-)

ER was dus een hobby markt bij.. en het weer was aardig goed alleen het duurde tot 4 uur maar de lucht betrok heel erg om 2 uur echt dreigend donker.. en ik hoorde al rommelen in de verte.. en ineens waait het hele zeil enz los van de kraam alle bustes om ver.. toen had ik er genoeg van.. hebben we snel alles ingepakt.. en we hadden net alles in de auto toen er een stortbui kwam.. ;-) pfieuw.. alles droog over.. snel naar huis..
best aardig verkocht 50 euro winst.. dus das aardig.. en wat nog leuke was.. geen kraam huur!!! en koffie/thee en broodjes erbij super toch???

Er stond ook een heel aardige meid ook met sieraden en kralen enz.. gezellie gepraat enz..

Groetjes Eelke

gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » za 06 aug 2005 19:16

wat een geluk dat het nog zolang droog gebleven is...... hier goot het al voor de middag :cry:
enne..... lekker dat je geen huur hoefde te betalen..... :D
toch een goede verkoop gehad vind ik, ook gezien het weer :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Gesloten