opdracht voor armbanden en dan niet afnemen

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » do 21 jul 2005 09:59

Wat een laffe aktie van dat mens! :evil: Ik zou ook pissed zijn.
Goed dat je wat spulletjes al aan een ander kwijt kon.
Waarschijnlijk zijn ze nu beter terecht ook!
Bye bye, Ezther.

missmarm
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door missmarm » do 21 jul 2005 10:45

fijn dat je ze al kwijt bent het loopt dus goed!

Hoe heb je een goede verkoop gekregen?

Maar blijf het een rotstreek vinden van haar! nooit meet iets aan haar verkopen

groetjes
Mijn naam is ekster!

Alles wat blingt.

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 21 jul 2005 10:49

Het is wel een rotstreek die ze je geleverd heeft. :evil:
Gelukkig dat je al het een en ander verkocht hebt. Maar zo is het niet de afspraak, voor het zelfde geld blijf je er mee zitten. :evil: Ik denk dat het een goed idee is, als je de volgende keer weer zo'n grote bestelling hebt om een aanbetaling te vragen. Jammer dat het nodig is, maar ja.....
groetjes Sannie.

geke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door geke » do 21 jul 2005 11:51

vraag normaal gesproken bij nieuwe klanten die in opdracht willen ook altijd een aanbetaling.
Moet het vrees ik maar bij iedereen in gaan voeren...
Je gaat er toch van uit dat als ze vaker kopen dat je elkaar kunt vertrouwen.
groetjes
Geke

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » za 23 jul 2005 00:12

Ben ik helemaal mee eens, maar zo zie je maar weer, dat het ook kan gebeuren bij iemand van wie je zoiets niet verwacht. :?
groetjes Sannie.

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » do 04 aug 2005 18:21

Nou ik heb het nu ook meegemaakt hoor, ben echt heel pissed :evil: :evil: :evil: (the devil is loose :evil: )

Deze dame had al een armband bij me besteld, nu wilde ze ook een horloge en ketting. Prima natuurlijk. Eerst heel veel mailtjes over en weer (meer dan 100!! in de afgelopen week) want madam wist niet hoe ze het wilde. Allemaal voorstellen gedaan, foto's gemaild, uiteindelijk wist ze het en spullen besteld. Gisteravond mailde ze me dat ze dit weekend weg ging, het geld nodig had en het horloge wilde annuleren. Maar de ketting wilde ze nog wel. Ketting gemaakt, want de bestelde spullen waren binnen, ketting nog niet afgewerkt want ik had al verwacht dat er iets aangepast moest worden. Mail de foto, reactie terug. Het is niet wat ik verwacht had dus ik hoef de ketting niet meer. Pardon!!!!!! Op mijn vraag wat er dan mis aan is krijg ik geen antwoord. Terwijl ik de aanwijzingen gevolgd heb zoals zij de ketting graag wilde. Heb haar nu laten weten dat ik het behoorlijk onbeschoft vind van haar om op deze manier met mensen om te gaan :evil: :evil: :evil: . Ik ben heel meegaand geweest de afgelopen dagen maar nu wordt de bitch in mij wakker. Helaas blijft nu haar reactie uit, zal ze geschrokken zijn?? *sarcastische grijns*

Wat heb ik geleerd??? In de voorwaarden op mijn site ga ik vermelden dat er voor een geanuleerde opdracht wel gemaakte kosten in rekening gebracht worden. En ik ga nu zeker met een aanbetaling werken.

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 04 aug 2005 19:11

Ja heel verstandig. Sommige mensen zijn gewoon onbeschoft, ik denk dat ze er gewoon op aanstuurde om te cancellen. Over het algemeen heb ik meestal aardige mensen getroffen maar inmiddels vraag ik wel een aanbetaling als ik materiaal speciaal voor iemand moet bestellen. Niet zoveel, misschien een tientje, maar genoeg om er in zo'n geval uit te springen.
Als ik het materiaal in huis heb, dan vraag ik geen aanbetaling. Als men hem niet hoeft, of niet betaalt, dan zet ik hem gewoon op de site. Is nou net een keer voorgekomen.
Kralen make the world go round!

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » do 04 aug 2005 19:17

Achteraf gezien was ze er volgens mij inderdaad op uit. Ook omdat ze niet kon zeggen wat er mis aan was. Ze heeft wel een armband bij mij gekocht en ik hoop dat ze een naar gevoel krijgt elke keer als ze naar de armband kijkt :twisted: .

Op die manier zoals jij het beschrijft wil ik het voortaan ook gaan doen.

Ik had reactie terug trouwens over het feit dat ik het onbeschoft vond en dat ik nu met materiaal zit waar ik in feite niets aan heb (goed het komt wel een keer op, maar eigenlijk heb ik het niet nodig nu). Ze noemt dit het risico van mijn vak................. Bullshit verhaaltje.

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 06 aug 2005 20:06

na ja zedg, echt belachelijk!!! bestellingen die ik krijg via de party's reken ik altijd meteen helemaal af, met het smoesje: anders moet de gastvrouw volgende week al het geld hebben en als ze er niet is kan ik het niet bij bv de buurvrouw afgeven of in de brievenbus doen bla bla natuurlijk na ja deels dan. het gaat me dan nog niet ens om het geld maar meer om de moeite die je ervoor gedaan hebt! 1 keer heeft iemand wat moeilijk lopen doen en toen heb ik mn poot stijf gehouden jammer dan hoor 8)
Groetjes van jolanda

Gesloten