Nou ik heb het nu ook meegemaakt hoor, ben echt heel pissed

(the devil is loose

)
Deze dame had al een armband bij me besteld, nu wilde ze ook een horloge en ketting. Prima natuurlijk. Eerst heel veel mailtjes over en weer (meer dan 100!! in de afgelopen week) want madam wist niet hoe ze het wilde. Allemaal voorstellen gedaan, foto's gemaild, uiteindelijk wist ze het en spullen besteld. Gisteravond mailde ze me dat ze dit weekend weg ging, het geld nodig had en het horloge wilde annuleren. Maar de ketting wilde ze nog wel. Ketting gemaakt, want de bestelde spullen waren binnen, ketting nog niet afgewerkt want ik had al verwacht dat er iets aangepast moest worden. Mail de foto, reactie terug. Het is niet wat ik verwacht had dus ik hoef de ketting niet meer. Pardon!!!!!! Op mijn vraag wat er dan mis aan is krijg ik geen antwoord. Terwijl ik de aanwijzingen gevolgd heb zoals zij de ketting graag wilde. Heb haar nu laten weten dat ik het behoorlijk onbeschoft vind van haar om op deze manier met mensen om te gaan

. Ik ben heel meegaand geweest de afgelopen dagen maar nu wordt de bitch in mij wakker. Helaas blijft nu haar reactie uit, zal ze geschrokken zijn?? *sarcastische grijns*
Wat heb ik geleerd??? In de voorwaarden op mijn site ga ik vermelden dat er voor een geanuleerde opdracht wel gemaakte kosten in rekening gebracht worden. En ik ga nu zeker met een aanbetaling werken.