Ik heb een klein probleempje...laatste tijd gaat de verkoop niet zo goed. Is niet zo erg zou je zeggen, lekker meer voor mezelf, maar ik blijf er wel geld aan uitgeven enzo...dus mn bankrekening vid het iets minder leu. Heeft iemand een tip hoe ik mensen bijv naar mn website kan "lokken" of een andere tip om mn spullen weer onder de aandacht te brengen?? En het ligt niet aan mn ontwerpen want iedereen blijft maar ohhh en aahhhh roepen, maar daar schiet ik niets mee op... :S
Straks moet ik ermee stoppen omdat ik geen geld meer heb... :S:S
HELP!
Ik verkoop haast niets meer...
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
It beads me....

Nou een paar dingen die me zo al opvallen als ik je site bezoek:
- de verbinding is _heel_ erg traag. Vaak haken bezoekers dan af.
- vanaf je startpagina is het helemaal niet duidelijk waar je sieraden te vinden zijn. Dat blijkt dan onder het kopje "foto's" in het menu te zijn maar dat vind ik niet zo logisch.
- de verbinding is _heel_ erg traag. Vaak haken bezoekers dan af.
- vanaf je startpagina is het helemaal niet duidelijk waar je sieraden te vinden zijn. Dat blijkt dan onder het kopje "foto's" in het menu te zijn maar dat vind ik niet zo logisch.
Kralen make the world go round!
Je kunt beginnen met de reclame van je tk-adres te gooien.
Dat scheelt alweer
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ht=reclame" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat scheelt alweer
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ht=reclame" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Hey is het al weer wat bijgetrokken
Ik zou op de startpagina in ieder geval al wat sieraden laten zien........ en de tips van Armande ben ik het ook wel mee eens...
de informatie die je op de eerste pagina geeft kun je ook onder een apart kopje zetten, mensen die het willen lezen gaan er wel naar toe, iemand die meteen sieraden wil zien, kan afhaken..........
Ik neem aan dat je je al hebt aangemeld bij alle startpagina's met dit onderwerp die er maar te vinden zijn

Ik zou op de startpagina in ieder geval al wat sieraden laten zien........ en de tips van Armande ben ik het ook wel mee eens...
de informatie die je op de eerste pagina geeft kun je ook onder een apart kopje zetten, mensen die het willen lezen gaan er wel naar toe, iemand die meteen sieraden wil zien, kan afhaken..........
Ik neem aan dat je je al hebt aangemeld bij alle startpagina's met dit onderwerp die er maar te vinden zijn

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ