veel verkocht op site en dan?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:
veel verkocht op site en dan?

Bericht door Dorith » vr 03 jun 2005 17:27

Hoi!
Ik weet niet of dit bericht op de goeie plek staat...maar ik zit met het volgende.
Ik heb op m ijn site aardig wat kettingen staan die verkocht zijn. :D Eerst had ik een pagina met verkocht, die heb ik eruit gehaald omdat ik dacht het is gewoon een overzicht van wat ik maak en de site is niet specifiek gericht op verkoop. Maar nu zijn er steeds meer kettingen verkocht en mensen kopen ook wel via de site....dus zal ik dan toch maar weer een aparte pagina aanmaken??
Ik kan me voorstellen dat als je wat wilt kopen en overal staat al verkocht bij dat je dan ook een beetje moedeloos wordt? :? Hoe doen jullie dat?? Wie heeft er tips?
groetjes dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » vr 03 jun 2005 17:43

Ik heb een aparte pagina met dingen die verkocht zijn, zodat mensen die dingen nog wel kunnen bekijken. ik krijg regelmatig berichtjes of ik dingen die bij verkocht staan nog na kan maken.
Het is inderdaad nogal vervelend als er verkochte dingen tussen de nog te koop dingen staan vind ik.

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » vr 03 jun 2005 17:43

Ik heb zelf geen verkoopervaring (ik heb niet eens een fatsoenlijke site) maar ik vind het wel leuk als je dingen kan zien die je al gemaakt hebt... Iemand die bv op zoek is naar een sieraad voor een speciale gelegenheid of bij bepaalde kledij vind misschien haar zin niet tussen je huidige aanbod maar kan dan toch bestellen naar een ontwerp van vroeger? (of doe je dat niet?)

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 03 jun 2005 17:49

Ik heb ook een aparte site met reeds verkocht. Anders wordt de pagina met kettingen te koop veel te vol en te lang.

Ik zou de foto's in ieder geval wel op de site plaatsen en niet helemaal verwijderen, want vaak kijken mensen toch graag bij wat je al verkocht hebt, om daar iets uit te kiezen om na te laten maken of gewoon om ideeën op te doen. En je kunt zo laten zien wat je allemaal in huis hebt, zeg maar, qua technieken en zo.
Groetjes, Melanie

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 03 jun 2005 18:13

ik zou verkocht weer in het leven roepen... veel overzichtelijker.. ik krijg vaak vragen kun je dit of dit nog eens maken, mensen gebruiken het nu dus als inspritatie...
Liefs
Linda

Dootje
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Dootje » vr 03 jun 2005 18:57

Pienjo schreef:ik zou verkocht weer in het leven roepen... veel overzichtelijker.. ik krijg vaak vragen kun je dit of dit nog eens maken, mensen gebruiken het nu dus als inspritatie...
Ben het er mee eens. Ik heb nog niks verkocht, maar het lijkt me wel veel handiger dan een lange lijst met overal VERKOCHT ertussen... :wink:
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » vr 03 jun 2005 19:45

Mijn ervaring is dat als je ze erop laat staan, met 'verkocht' erbij, dat mensen de kettingen toch graag willen hebben en vaak heb je de juiste onderdelen niet meer...
Terwijl als die kettingen van de site gehaald waren, dan hadden ze misschien een andere genomen......
Dan moet je natuurlijk wel genoeg keuze hebben.....
Irene van der Maas

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 03 jun 2005 21:28

Ik haal de verkochte sieraden er wel af, anders was de site ook al dichtgegroeid! Een aantal sieraden heb ik op de "verkocht"-pagina gezet, dat zijn er inmiddels 3 maar dat is toch maar een selectie. Ik zie wel dat het geregeld bezocht wordt.
Ik vind het zelf erg irritant als ik op een site kom waar bij alles verkocht staat. Ik wil zien wat er wel te koop is!
Kralen make the world go round!

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » vr 03 jun 2005 23:03

nou ik ben druk bezig geweest en heb toch maar weer een pagina verkocht gemaakt!!
Ik vond het zelf ook vervelend worden, alleen maar verkocht overal bij....maar ja, nu moet ik ze nog weg halen uit de gewone overzichten zeg maar.....daar blijft weinig over vrees ik :wink:
Ik moet maar snel weer aan de slag dan! :)
bedankt voor alle reacties!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 04 jun 2005 08:07

Ja hup aan de kraal jij! :lol: Je hebt een heel weekend! ;)
Kralen make the world go round!

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » za 04 jun 2005 11:05

:D :D :D
en nu nog inspiratieeeeeee :P

alida
Bead Believer
Contacteer:

Re: veel verkocht op site en dan?

Bericht door alida » za 04 jun 2005 13:27

Ik zou gewoon die aparte site VERKOCHT blijven aanhouden. Dan kunnen de mensen toch nog naar de verkochte sieraden kijken, maar weten inmiddels al wel dat ze verkocht zijn.

Misschien dat je bij deze site neer kunt zetten dat ze zijn verkocht, maar altijd nog na te maken zijn.

Groetjes
Alida
Groetjes
Alida

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » za 04 jun 2005 21:31

Ik had ook eerst een aparte pagina met VERKOCHT.
Maar wegens ruimtegebrek heb ik hem moeten verwijderen.
Geeft niks want ik maak alles maximaal 2 x. (1 voor de verkoop en 1 voor mezelf als ik het erg mooi vind)

Het nadeel is dat mensen niet kunnen zien DAT je verkoopt.
Het voordeel is dat de belastingdienst niets kan terugvinden. (alsof die iedere site gaan afspeuren, maar ja, je weet het niet he)
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Valencia
Bead Believer

Bericht door Valencia » zo 05 jun 2005 12:39

'k vind dat 't wel een goeie indruk geeft, zo'n volle 'verkocht' pagina... Nu zien de mensen dat en gaan denken 'ah die heeft al veel kunnen verkopen, dat zal wel goede kwaliteit enzo zijn, da's te vertrouwen'

En dan bestellen ze vlug een sieraad :p

Gesloten